Nieuwe SCOUPY sneak preview: Old Amsterdam, Pickwick Even, Koopmans Cake, Koopmans Appeltaart, Dr. Pepper, Amstel Radler

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door AmeGrunn »

Mariette schreef:Twee maal de bak mix gehaald en de Dr. Pepper. De thee gelaten voor wat het is.
Welke thee?
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door Mariette »

AmeGrunn schreef:
Mariette schreef:Twee maal de bak mix gehaald en de Dr. Pepper. De thee gelaten voor wat het is.
Welke thee?
De even bijkomen, opfleuren en nog twee varianten. Normaal 0,99 en dan volgende week 50 cent voor een doosje.
morrie
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:32

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door morrie »

Radler gevonden in de koeling bij Jumbo Almelo
zonnetje24
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:46

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door zonnetje24 »

ik had wel mail ontvangen, maar ze staan bij mij nog niet in scoupy
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door Mariette »

zonnetje24 schreef:ik had wel mail ontvangen, maar ze staan bij mij nog niet in scoupy
Je moet de link in de mail ook gebruiken dan zie je de acties ook pas staan. Voor de andere mensen zijn ze pas volgende week inderdaad bij Scoupy zichtbaar. Hoop dat het je nu wel gaat lukken.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door ikka »

Mariette schreef:
zonnetje24 schreef:ik had wel mail ontvangen, maar ze staan bij mij nog niet in scoupy
Je moet de link in de mail ook gebruiken dan zie je de acties ook pas staan. Voor de andere mensen zijn ze pas volgende week inderdaad bij Scoupy zichtbaar. Hoop dat het je nu wel gaat lukken.
Ook zonder de link te gebruiken staan ze bij mij in mijn account.
Wel inloggen natuurlijk.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door Mariette »

ikka schreef:
Mariette schreef:
zonnetje24 schreef:ik had wel mail ontvangen, maar ze staan bij mij nog niet in scoupy
Je moet de link in de mail ook gebruiken dan zie je de acties ook pas staan. Voor de andere mensen zijn ze pas volgende week inderdaad bij Scoupy zichtbaar. Hoop dat het je nu wel gaat lukken.
ja dast klopt maar via de link kom je er ook gelijk.

Ook zonder de link te gebruiken staan ze bij mij in mijn account.
Wel inloggen natuurlijk.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door Famke »

Nu online voor alle inclusief andere acties:

----

Koopmans Appeltaart: https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/koop ... 0/49935/co

Koopmans Appeltaart voor €0,-

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één verpakking Koopmans Appeltaart.

Met deze Koopmans Appeltaart mix bak je zelf met gemak de enige echte Hollandse appeltaart. Om lekker samen van te genieten.

- Alleen geldig op Koopmans Appeltaart 440 gr.

-----

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/koop ... 0/49936/co

Koopmans Boerencake of Fijne cake voor €0,-

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één verpakking Koopmans Boerencake of Koopmans Fijne cake.

Met de Koopmans Cake mixen, zet je in een handomdraai een heerlijke traktatie op tafel. Een ambachtelijke boerencake of een luchtige authentieke Hollandse cake, waarmee je eindeloos kan variëren.

- Alleen geldig op Koopmans Boerencake 400 gr of Koopmans Fijne cake 400 gr.

----

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/dr-p ... 0/49938/co

Dr Pepper blikje voor €0,-

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één blikje Dr Pepper.

Dr Pepper wordt gezien als een drankje waarop men zich trakteert. Het heeft een unieke smaak en een uitgesproken mening.

- Alleen geldig op één blikje Dr Pepper 0,33 l.

----

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/amst ... 0/49937/co

Amstel Radler Citroen 0.0% PET-fles voor €0,-

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één Amstel Radler Citroen 0.0% PET-fles.

De verfrissende mix van alcoholvrij bier en citroensap is nu verkrijgbaar in handige hersluitbare fles. Heerlijk om overal van te genieten.

Let op: je kunt dit product alleen vinden in de bierkoeling.

- Alleen geldig op Amstel Radler Citroen 0.0% PET 50 cl.

----

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/pick ... 0/49940/co

Pickwick Even voor €0,50

Probeer één van de Pickwick Even theeën voor €0,50.

Er zijn van die momenten dat je iets extra’s nodig hebt om een specifiek moment te versterken. Pickwick heeft een reeks theeën die goed passen bij een specifiek moment, zodat je even kunt… Bijkomen, Verwennen, Opfleuren en Uitrusten.

- Alleen geldig op Pickwick Even Uitrusten 10 x 1,5 gr, Pickwick Even Opfleuren 10 x 1,5 gr, Pickwick Even Verwennen 10 x 1,5 gr of Pickwick Even Bijkomen 10 x 1,5 gr.

----

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/sens ... 1/49909/co

SENSEO® Latte Macchiato voor €1,-

Probeer SENSEO® Latte Macchiato voor €1,-.

- Alleen geldig op SENSEO® Latte Macchiato Classic 5 x 2 pads of SENSEO® Latte Macchiato Caramel 5 x 2 pads.

---

Old Amsterdam plakken: €2,- cashback

Krijg €2,- terug op één verpakking Old Amsterdam plakken, voorverpakt of vers gesneden, naar keuze.

Old Amsterdam is een oude kaas; hartig en licht-zoet van smaak. Rijk aan rijpingskristallen en toch snijdbaar.

- Let op: maximal gewicht voor deze actie is 250 gr. Bij een consumentenprijs lager dan €2,- wordt het volledige bedrag vergoed. De actie is geldig op zowel de voorverpakte en de vers gesneden verpakkingen.
- Het maximale gewicht van de vers gesneden verpakkingen is 250 gr.
- Alleen geldig op Old Amsterdam 48+ plakken 225 gr, Old Amsterdam 48+ plakken (vers), Old Amsterdam 48+ plakken 140 gr, Old Amsterdam 35+ plakken 140 gr of Old Amsterdam 35+ plakken (vers).
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door AmeGrunn »

Scoupy is wel vreemd vandaag.

App accepteerde Old Amsterdam niet (was wel juiste product), dus ik probeerde het via de site. Twee verschillende browsers op de telefoon, en het versturen lukt gewoon niet.

Dan maar wachten tot ik thuis ben ...
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Nieuwe SCOUPY sneak preview

Bericht door Marie-Louise »

Bij mij stond de Old Amsterdam er ook niet bij in de app als ik eerste de Koopmans selecteerde, en andersom ook niet.

Ik kon hem wel ieder apart indienen in de app.
Plaats reactie