Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
kikki
Berichten: 44
Lid geworden op: do 06 nov 2014, 17:47

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door kikki »

Heeft het dan nog zin die actie. Zoveel moeite. Je betaalt dan nog 1.25 euro??? Beetje rare actie
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Mario »

kikki schreef:Heeft het dan nog zin die actie. Zoveel moeite. Je betaalt dan nog 1.25 euro??? Beetje rare actie
Iemand van Sanoma zal dit bedacht hebben....Scoupy overgenomen, dus kunnen we misschien op zo'n manier onze tijdschriften en bladen extra verkopen.....
Maarja, voor ons niet echt interessant...dat zullen ze bij Sanoma ook snel merken denk ik... ;)
darh
Berichten: 13
Lid geworden op: di 25 nov 2014, 16:59

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door darh »

Volgens mij zijn die 50 cent de verzendkosten.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door kuikentje »

ik ga echt niet al mijn aankoop gegevens "verkopen" voor een tijdschrift die niet eens gratis is :lol:
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Jacky's »

Onder aan de mail staat een afbeelding van Lays chips en van Crystal clear. Bij beide staat ook + een scoupy zegel.
Ik vermoed dat je als je deze producten koopt dat je hiervoor een zegel krijgt. Doen ze ook vaak in de supermarkt.
Als ik er op klik krijg ik geen voorwaarden b.v. databeperking of zo maar krijg die (voor mij niet interessante) tijdschriften in beeld.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Mariette »

Jacky's schreef:Onder aan de mail staat een afbeelding van Lays chips en van Crystal clear. Bij beide staat ook + een scoupy zegel.
Ik vermoed dat je als je deze producten koopt dat je hiervoor een zegel krijgt. Doen ze ook vaak in de supermarkt.
Als ik er op klik krijg ik geen voorwaarden b.v. databeperking of zo maar krijg die (voor mij niet interessante) tijdschriften in beeld.

Klopt hier kun je per kassabon zag ik 1 extra zegel mee ontvangen dus een soort spaarversneller.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door ikka »

Nu spaar je voor tijdschriften. Ik ben benieuwd waar je in de volgende spaarronde voor kan sparen.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Mariette »

Je mag per dag 5 kassabonnen insturen en je mag ook kassabonnen gebruiken die je al voor een eerder geld terug actie hebt gebruikt.
Heb ze net gebeld en dit te horen gekregen.
Birdy
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 12 sep 2016, 20:14

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door Birdy »

Veel chips eten en crystal clear drinken heb je de spaarkaart zo vol :lol:
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door willy13 »

Ik heb even geïnformeerd.
Bij de 50 cent die je moet bij betalen voor het tijdschrift daar zitten de verzendkosten bij in.
De Super Spaar producten mogen in de aanbieding worden gekocht.
Plaats reactie