gratis flesje "naturalicious"

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door feelings »

Miranda schreef:Mijn berichtjes stonden in mijn ongewenste map van hotmail.

Het is zojuist bezorgd op het juiste tijdstip.

Een sapje met o.a. rode biet maar brrrr wat is dit smerig zeg echt niet weg te krijgen zowel m'n dochter als ikzelf die wel gek zijn van smoothies etc zeiden gelijk o bahhhh wat is ditttt. Het gaat hier helaas dus door de gootsteen want meer dan 2 slokken krijgen we er echt niet van weg.

Wat vinden jullie ervan? Of hebben jullie een lekkerdere smaak gekregen?
Ik ben het met je eens niet echt lekker. Ik had ook de rode biet. :?
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door Marry »

Miranda schreef:
Marry schreef:Nou de soap gaat verder. Ik hoor een auto stoppen, loop meteen naar de deur omdat ik niet wil dat de kids wakker gebeld worden. Is die auto al weer weggereden en tast er voor de 2e keer in mijn afleverstatus dat ik niet thuis was. Die flesjes moeten gekoeld bewaard toch? Die van mij is dan morgen al drie dagen onderweg, nou die drink ik dan dus niet meer.
Ze worden gekoeld vervoerd hoor!

Maar heb je dan niet een verkeerd huisnummer doorgegeven dat ze telkens ergens anders aanbellen o.i.d.?
Nee ik heb zelfs al gemaild met een adres omschrijving omdat na twee jaar dat ik hier woon de navi's nog niet allemaal up to date zijn, heb een foto gemaild van maps....ja wat moet ik nog meer doen dan? Maar ja als ik jullie reacties zo lees vind niemand het echt lekker dus heb ik ook niet zoveel gemist.
romo
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 16 mar 2016, 09:01

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door romo »

niemand gezien op afgesproken tijd.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door Mario »

Ben benieuwd als ik dit hierboven zo allemaal lees, vandaag mailtje ontvangen, aflevertijd volgende week donderdag, de twaalfde, tussen 16 en 22 uur.....
en als ik dat hierboven dan lees, zoveel moeite en werk ermee, voor een gekoeld flesje van 250ml...nou, nou, niet zo'n beste reclame voor het bedrijf, als je zo je flesjes probeert kwijt te raken, doe het dan via een toegestuurde bon ofzo, ophalen in de supermarkt... ;)
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door ikka »

Doet me denken aan Magnum een paar jaar terug. Kwam bij eenieder speciaal aan huis om 1 ijsje af te leveren.
Met koelwagen en kostuum aan.
Mario schreef:Ben benieuwd als ik dit hierboven zo allemaal lees, vandaag mailtje ontvangen, aflevertijd volgende week donderdag, de twaalfde, tussen 16 en 22 uur.....
en als ik dat hierboven dan lees, zoveel moeite en werk ermee, voor een gekoeld flesje van 250ml...nou, nou, niet zo'n beste reclame voor het bedrijf, als je zo je flesjes probeert kwijt te raken, doe het dan via een toegestuurde bon ofzo, ophalen in de supermarkt... ;)
prinses18
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:37

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door prinses18 »

van wie krijgen jullie die mail ? dan kan ik kijken in mijn spammail.
egni
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 19:44

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door egni »

prinses18 schreef:van wie krijgen jullie die mail ? dan kan ik kijken in mijn spammail.
toevallig net een mail gekregen van: actie@naturalicious.eu
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door liamito »

Niets gezien, niets gehoord, niets ontvangen.

Vage actie. :?
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door kuikentje »

hier ook nog niks
Crazy9
Berichten: 138
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 16:30

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door Crazy9 »

Ook vanavond een mail ontvangen dat ik volgende week een flesje ontvang.
Plaats reactie