Kleenex tissuekaart versturen + aanvragen Kruidvat coupon voor GRATIS Kleenex

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door Shiven »

Edit: Met dank aan Marry, hierbij de rechtstreekse link naar de actie.
(Voor degenen die de mailing niet hebben ontvangen).
https://mijnkleenex.nl/doe-mee/maak-hie ... ssuekaart/

Zojuist in de mailbox verschenen:
Van: mailing@mijnkleenex.nl
Onderwerp: Kruidvat coupon GRATIS Kleenex
Link: zie de gegevens in jouw persoonlijke mailing, door te klikken op: "Doe mee!"
De actie is geldig van 2 januari 2017 t/m 20 maart 2017; exclusief bij Kruidvat.
De coupon die je in je mailbox ontvangt svp direct printen of opslaan, want de link is maar eenmalig te gebruiken!
Erop staat een unieke code + jouw opgegeven voor- en achternaam.
►En gelukkig geen GTA, maar gewoon de coupon inleveren bij Kruidvat◄ :D

Beste, Eind vorig jaar heb je meegedaan met onze actie en een persoonlijke tissuekaart gemaakt. Als speciale relatie mag je nu opnieuw meedoen en een 2e GRATIS tissuekaart versturen.
Daar zit nu een Kruidvat coupon bij voor een gratis pak Kleenex Balsam tissues of zakdoeken.
Natuurlijk krijg je ook zelf een Kruidvat coupon voor een gratis pak Kleenex Balsam, als dank voor je deelname.
Ga dus snel naar mijnkleenex.nl
Groeten,
Het Kleenex Team
Laatst gewijzigd door Shiven op do 12 jan 2017, 14:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door Mariette »

Heb deze mailing nog niet ontvangen maar wie weet.
Altijd makkelijk om te gebruiken in deze tijd.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door Marry »

Hij zat bij mij in de spam! En gelukkig geen gta, gewoon de bon inleveren bij Kruidvat!
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door Marry »

https://mijnkleenex.nl/doe-mee/maak-hie ... ssuekaart/

Zonder mailtje denk ik ook gewoon aan te vragen
Deze actie is geldig van 2 januari 2017 t/m 20 maart 2017 en/of zolang de voorraad strekt.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door Famke »

Marry schreef:https://mijnkleenex.nl/doe-mee/maak-hie ... ssuekaart/

Zonder mailtje denk ik ook gewoon aan te vragen
Deze actie is geldig van 2 januari 2017 t/m 20 maart 2017 en/of zolang de voorraad strekt.
Lijkt nieuwe actie, maar om zeker te zijn toch even mailtje naar Kleenex gestuurd.
hoefsmid
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 13 mei 2015, 15:34

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door hoefsmid »

Zowel mijn kinderen als ik hebben allemaal een poging ondernomen, maar we klikken 1x op de coupon en er komt niets te voorschijn.
Tweede keer aanklikken gaat niet.Hoe ondervinden jullie dat??
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door Famke »

Ik kon gewoon mee doen. Op naar Coupon oid geklikt en dan krijg je de bekende coupon ingevuld met naam en kon je gelijk printen.
Cool
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 21 sep 2016, 18:25

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door Cool »

Super bedankt! Zojuist gegevens ingevuld en direct coupon via de mail ontvangen :D
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door petra11 »

zojuist naar Kruidvat geweest met de bon uit mailbox.
Inderdaad een pak Kleenex balsam (zakdoekjes gekozen) mee gekregen.
Supergemakkelijk dus.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .

Bericht door Famke »

Nagevraagd en Kleenex zegt dat je gewoon weer mee mag doen met deze nieuwe actie.
Plaats reactie