GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door AmeGrunn »

kuikentje schreef:het is echt lastig om die stickers eraf te krijgen! :o
Tell me ... Van de melkschijfjes was het vrijwel onmogelijk, van de Pingui was het makkelijker.
Famke
Berichten: 4703
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Famke »

Ik heb bij de melkschijfjes beide verpakkingen leeg gegeten waar de streepjescode zat, en toen streepjescode voorzichtig uit de 2 verpakkingen geknipt zodat deze heel bleef.
Marry
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Marry »

AmeGrunn schreef:
kuikentje schreef:het is echt lastig om die stickers eraf te krijgen! :o
Tell me ... Van de melkschijfjes was het vrijwel onmogelijk, van de Pingui was het makkelijker.
Ik heb de verpakking van de melkschijfjes gewoon opengeknipt bij de streepjescode. Oke toen had ik reepjes met een klein vierkantje uit de verpakking....
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Mariette »

Bij mij was de pingui echt een ellende, in heel veel verschillende delen eraf en daarna weer de EAN in elkaar zien te puzzelen, maar is uiteindelijk toch gelukt. Echt het idee dat ze er nooit meer af zouden hoeven zo goed zat deze geplakt op de verpakking.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door kuikentje »

ik heb hem ook in 4 stukken verzonden :lol:
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Sue-tje »

Hier tot nu toe onvindbaar bij 3 winkels. Kijk bij snoep en in het koelvak
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Raymond1985 »

Sue-tje schreef:Hier tot nu toe onvindbaar bij 3 winkels. Kijk bij snoep en in het koelvak
Is enkel in het koelvak te vinden bij de kindertoetjes.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door ner »

De kinder pengui al heel snel begin van de week bij jumbo kunnen vinden. Tussendoor bij 2 AH winkels geweest (in een kleine en grote stad) , de schappen zijn leeg van de melkschijfjes, de medewerker gevraagd en die vertelde mij dat ze uit het assortiment van AH zijn..stond bij beide ook een licht blauw stickertje op het bordje met naam en prijs, dat betekent dus dat assortiment niet meer aangevuld wordt.
Heeft iemand nog enig idee of de melkschuifjes nog bij een andere winkel te koop zijn? En zo ja welke.
Moet wel snel zijn volgens mij las ik ergens dat je het binnen 2 weken na aankoop moet indienen.
Famke
Berichten: 4703
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Famke »

ner schreef:De kinder pengui al heel snel begin van de week bij jumbo kunnen vinden. Tussendoor bij 2 AH winkels geweest (in een kleine en grote stad) , de schappen zijn leeg van de melkschijfjes, de medewerker gevraagd en die vertelde mij dat ze uit het assortiment van AH zijn..stond bij beide ook een licht blauw stickertje op het bordje met naam en prijs, dat betekent dus dat assortiment niet meer aangevuld wordt.
Heeft iemand nog enig idee of de melkschuifjes nog bij een andere winkel te koop zijn? En zo ja welke.
Moet wel snel zijn volgens mij las ik ergens dat je het binnen 2 weken na aankoop moet indienen.
Je kan online checken welke winkels het in het assortiment hebben van AH. Bij andere winkels heb ik ze niet aangetroffen.

De 14 dagen staat nergens op het formulier alleen voor 9-4-2017 opsturen dat is 2 weken na afloop actie 26-3-2017.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door ner »

Famke schreef:
ner schreef:De kinder pengui al heel snel begin van de week bij jumbo kunnen vinden. Tussendoor bij 2 AH winkels geweest (in een kleine en grote stad) , de schappen zijn leeg van de melkschijfjes, de medewerker gevraagd en die vertelde mij dat ze uit het assortiment van AH zijn..stond bij beide ook een licht blauw stickertje op het bordje met naam en prijs, dat betekent dus dat assortiment niet meer aangevuld wordt.
Heeft iemand nog enig idee of de melkschuifjes nog bij een andere winkel te koop zijn? En zo ja welke.
Moet wel snel zijn volgens mij las ik ergens dat je het binnen 2 weken na aankoop moet indienen.
Je kan online checken welke winkels het in het assortiment hebben van AH. Bij andere winkels heb ik ze niet aangetroffen.

De 14 dagen staat nergens op het formulier alleen voor 9-4-2017 opsturen dat is 2 weken na afloop actie 26-3-2017.
Dank je wel. Ik kan via de ah site inderdaad de voorraad checken van ah winkels.
En die 2 weken dat zal wel van een andere actie zijn, loopt zoveel momenteel dat je in de war raakt ;)
Plaats reactie