GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
sjaan71
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 12:54

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door sjaan71 »

link naar formulier werkt niet ?
hebben daar meer mensen last van?
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Chrisje9999 »

Probeer www.kinder.com dat werkt wel.
sjaan71 schreef:link naar formulier werkt niet ?
hebben daar meer mensen last van?
sjaan71
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 12:54

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door sjaan71 »

die werkt inderdaad wel
dank je!
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door ner »

De melkschijfjes niet meer kunnen vinden, dus nu toch alleen de pengui indienen. Het formulier geprint, alleen wat ik vreemd vind is dat er op het formulier alleen naar je ibannummer wordt gevraagd. Geen naam geen adres verder niks. Hebben jullie dat ook?
En zo ja, dan kan toch iedereen van 1 adres met een ander ibannummer aan de GTA meedoen? Is dan niet te controleren.
Jo12
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:59

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Jo12 »

Links moet je je gegevens invullen. En rechts je IBAN.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Miranda »

De pingui gevonden bij de jumbo toevallig zag ik toen ook de paturain mouse staan dus beide meegenomen.

Nu blijkt dat beide via de ouderwetse post methode gaat en bij beide staat originele kassabon.

Maarja daar heb ik er dus maar 1 van omdat alles tegenwoordig bijna digitaal moet nooit bij stilgestaan.

Hoe doen jullie dat dan??
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door petra11 »

even terug gaan naar de supermarkt en bij de servicebalie vragen of ze 1 product terug nemen.
en daarna weer aan jou "verkopen" door een nieuwe kassabon te maken met dat ene product er op.
Dan heb je voor beide producten 1 bon
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Famke »

Even hier gekeken de supermarkt voor Melkschijfjes en deze liggen hier nog massaal in de koeling. :?
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door ikka »

https://www.jegeldterug.be/100-procent- ... ald?page=1
Ik las toevallig het onderstaande:

Reacties
tania
za, 11/02/2017 - 01:45
links Bel/Lux en rechts Ned op formulier , de 4 producten op 1 of meer tickets + codes en weg er mee naar Asse. Je hebt 2 mdn om ze te kopen en dan nog 2 wkn om ze te versturen , hoeveel tijd heb je nodig?

beantwoorden
Ann1989 (niet gecontroleerd)
za, 11/02/2017 - 15:08
Ik heb geen idee, dit staat inderdaad op de sticker, maar niet op het formulier.
Heeft iemand dit al nagevraagd of is er iemand die er meer over weet?

Katinka
do, 16/02/2017 - 19:48
Bij deze heb ik een duidelijke reactie gekregen via mail:LEES:
Wij danken u voor uw e-mail van 11/02/2017, waarin u aangeeft dat u meer informatie wenst te verkrijgen over het opsturen van de Kinder producten. U moet inderdaad het aangekochte Kinder producten binnen de twee weken opsturen, in uw geval zou dit betekenen dat u best de andere twee Kinder producten nadien apart opstuurt. Omtrent uw opmerking over de extra moeite dat teweegbrengt en het milieu, zullen wij uw boodschap niettemin doorgeven aan de medewerkers die zich bezighouden met dit product. Met vriendelijke groet, Wafaa Consumentendienst Kinder Het gehele team van de consumentendienst Kinder dankt u hartelijk voor het vertrouwen in ons merk en staat geheel tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 18.00 uur telefonisch bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 21042 of bezoek onze website http://www.kinder.be (link is external).

ner schreef:
Famke schreef:
ner schreef:De kinder pengui al heel snel begin van de week bij jumbo kunnen vinden. Tussendoor bij 2 AH winkels geweest (in een kleine en grote stad) , de schappen zijn leeg van de melkschijfjes, de medewerker gevraagd en die vertelde mij dat ze uit het assortiment van AH zijn..stond bij beide ook een licht blauw stickertje op het bordje met naam en prijs, dat betekent dus dat assortiment niet meer aangevuld wordt.
Heeft iemand nog enig idee of de melkschuifjes nog bij een andere winkel te koop zijn? En zo ja welke.
Moet wel snel zijn volgens mij las ik ergens dat je het binnen 2 weken na aankoop moet indienen.
Je kan online checken welke winkels het in het assortiment hebben van AH. Bij andere winkels heb ik ze niet aangetroffen.

De 14 dagen staat nergens op het formulier alleen voor 9-4-2017 opsturen dat is 2 weken na afloop actie 26-3-2017.
Dank je wel. Ik kan via de ah site inderdaad de voorraad checken van ah winkels.
En die 2 weken dat zal wel van een andere actie zijn, loopt zoveel momenteel dat je in de war raakt ;)
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Famke »

Bedankt Ikka, ben nu dus volgens hun ongeschreven actievoorwaarde nu dus te laat. :evil: Dit terwijl het echt nergens staat aangegeven en ook niet is gezegd in het contact met de klantenservice, die zelfs zei dat ik rustig kon wachten.
Plaats reactie