Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door Miranda »

vlaasje schreef:vraag anders of je een kopie mag insturen?
Zo had ik dat probleem met de geitenkaas van de AH actie en de brie.
Beiden moesten per post. (onhandig)
Dus heb even ze een email gestuurd.
Wie weet doet paturain dit ook.
Ga ik doen beter als weer met het product terug naar de winkel aangezien het ook niet de winkel was waar ik normaal kom. Dus minder bij mij in de buurt ook.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door greetje11 »

Jumbo Almelo met sticker
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door ner »

Bij Ah en jumbo gekeken, geen actiesticker te zien. Begreep uit een eerdere bericht dat de sticker op de deksel zit. Zowel bij ah als jumbo zit de paturain mousse bovenin de vakken. Kan er al met moeite bij, dus alleen eerste potjes gecheckt. Een andere keer maar weer kijken.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door Chrisje9999 »

Bij mij zat de sticker toch echt op de zijkant.

ner schreef:Bij Ah en jumbo gekeken, geen actiesticker te zien. Begreep uit een eerdere bericht dat de sticker op de deksel zit. Zowel bij ah als jumbo zit de paturain mousse bovenin de vakken. Kan er al met moeite bij, dus alleen eerste potjes gecheckt. Een andere keer maar weer kijken.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door Miranda »

ner schreef:Bij Ah en jumbo gekeken, geen actiesticker te zien. Begreep uit een eerdere bericht dat de sticker op de deksel zit. Zowel bij ah als jumbo zit de paturain mousse bovenin de vakken. Kan er al met moeite bij, dus alleen eerste potjes gecheckt. Een andere keer maar weer kijken.
De sticker zat bij mij ook op de zijkant en het is een vrij grote opvallende sticker.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door Annett »

Heeft iemand de variant met komkommer al met sticker gevonden, hier zitten de stickers alleen op de variant met de kruiden.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door Famke »

Miranda schreef:
ner schreef:Bij Ah en jumbo gekeken, geen actiesticker te zien. Begreep uit een eerdere bericht dat de sticker op de deksel zit. Zowel bij ah als jumbo zit de paturain mousse bovenin de vakken. Kan er al met moeite bij, dus alleen eerste potjes gecheckt. Een andere keer maar weer kijken.
De sticker zat bij mij ook op de zijkant en het is een vrij grote opvallende sticker.
De sticker zat bij mij ook op de zijkant en zie eerdere post voor afbeelding van de sticker.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door suriboy »

Los van alles - vind hem echt lekker
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door Famke »

Annett schreef:Heeft iemand de variant met komkommer al met sticker gevonden, hier zitten de stickers alleen op de variant met de kruiden.
Hier niet. Mogelijke oorzaak is dat de kruidenvariant toch populairder is dan die met komkommer, zeker als ik naar de thts van de verpakkingen kijk.
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)

Bericht door irisvm »

Annett schreef:Heeft iemand de variant met komkommer al met sticker gevonden, hier zitten de stickers alleen op de variant met de kruiden.
Bij mij ook, ik vond het echter wel gerechtvaardigd om de sticker te herplakken op de komkommervariant.
Plaats reactie