Gratis Ariel tabs bij aankoop Kruidvat

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miss boodschap
Berichten: 184
Lid geworden op: di 12 mei 2015, 15:08

Re: Gratis Ariel tabs bij aankoop Kruidvat

Bericht door Miss boodschap »

Nee hoor, er is geen limiet. Toen je ooit een cd kreeg heb ik 22 actie producten gekocht en kreeg ik dus gratis 11 cd's.
daanwinhof
Berichten: 35
Lid geworden op: di 07 jun 2016, 20:12

Re: Gratis Ariel tabs bij aankoop Kruidvat

Bericht door daanwinhof »

ner schreef:
Marry schreef:Ik heb bij Kruidvat zojuist twee Ambipur verpakkingen gekocht. Geen navulling, normaal 1,69 per stuk, nu bij 2 stuks een doos Ariel gratis maar ook nog eens 30% korting op de Ambipur, Heb dus 2,35 betaald in totaal
Vandaag gaan kijken bij de kruidvat, de goedkoopste ambi pur was de sprayfles van 2 euro per stuk, maar die sprays vind ik niet fijn. De rest was stukken duurder. Heb geen goedkopere variant van ambi pur kunnen vinden, daarom ben ik benieuwd wat jij gekocht hebt van ambi pur.
Ik heb het precies op dezelfde manier gedaan.
Ik heb 2 stuks ambi pur toilet blokken gekocht á €1,69. Aan het einde gaat er €1,01 af vanwege de 30% korting op ambi pur

https://www.kruidvat.nl/ambi-pur-lavend ... /p/1161728
Asjemenou
Berichten: 20
Lid geworden op: di 31 mei 2016, 11:26

Re: Gratis Ariel tabs bij aankoop Kruidvat

Bericht door Asjemenou »

Miss boodschap schreef:Nee hoor, er is geen limiet. Toen je ooit een cd kreeg heb ik 22 actie producten gekocht en kreeg ik dus gratis 11 cd's.
Geweldig die CD's hoop dat het verschillende waren ;)
agnes1971
Berichten: 163
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:34

Re: Gratis Ariel tabs bij aankoop Kruidvat

Bericht door agnes1971 »

Vaak is er ook een hoekje met afgeprijsde artikelen daar heb ik 4 tubes oral b vandaan gehaald a 1,50 per stuk. Dus voor 6 euro 4 tubes tandpasta en 2 dozen ariel :D :D :D
Plaats reactie