Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door Famke »

B2B schreef:Bij ons stond erbij alle varianten.
Ik heb hem niet gescant dus weet niet of hij erbuiten viel
Valt er buiten. Zie: https://www.jumbo.com/zoeken?Synchroniz ... h=&search=
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door Deezers »

Famke schreef:
B2B schreef:Bij ons stond erbij alle varianten.
Ik heb hem niet gescant dus weet niet of hij erbuiten viel
Valt er buiten. Zie: https://www.jumbo.com/zoeken?Synchroniz ... h=&search=
Ik ga zo richting de Jumbo voor de producten, of Famke moet al geweest zijn. Volgens mij hebben we dezelfde Jumbo (fenikshof) ;)
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door Deezers »

Hier alleen de Kip Kebap bij de Jumbo. Geen gehaktrolletjes of Haribo.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag is de laatste kans om de Haribo Fruitmania te kopen. Bonnen zijn alleen geldig t/m 15 april.
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op za 15 apr 2017, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door Deezers »

AmeGrunn schreef:Vandaag is de laatste Kans om de Haribo Fruitmania te kopen. Bonnen zijn alleen geldig t/m 15 april.
Nou lekker korte actie dan?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door AmeGrunn »

Deezers schreef:
AmeGrunn schreef:Vandaag is de laatste Kans om de Haribo Fruitmania te kopen. Bonnen zijn alleen geldig t/m 15 april.
Nou lekker korte actie dan?
Ziet erna uit. Ik heb de Haribo nog bij de AH kunnen krijgen. Echter ligt het allemaal een beetje verspreid, de verschillende soorten lagen niet allemaal bij elkaar.
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door monique33 »

@AmeGrunn; krijg jij die melding dat het voor de Fruitmania tot en met vandaag is? Of zie je dat onder de coupon staan?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat werkt.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door Deezers »

monique33 schreef:@AmeGrunn; krijg jij die melding dat het voor de Fruitmania tot en met vandaag is? Of zie je dat onder de coupon staan?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat werkt.
Staat onder de coupon: bonnen geldig t/m 15-4

Net nog snel een zakje gehaald bij de AH. Hadden er nog genoeg gelukkig, was wel even zoeken. Kreeg wel met moeite de bon :lol: Grappig om al die hamsterende mensen te zien voor de Pasen.. Alleen op de bon staat HARIBO dus je had ook gewoon de andere variant kunnen pakken of iets van 1,49 :roll:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door Famke »

Ben niet verbaasd dat RF dit doet, want dit hebben ze in het verleden al vaker gedaan de eindtijd naar voren halen.
arizona
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 13:50

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door arizona »

Net gekocht en nu blijkt de bon al verdwenen te zijn. :evil:
Plaats reactie