Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app

Bericht door AmeGrunn »

Er zijn weer nieuwe GTA's bij Reclamefolder!

Haribo Fruitmania (1,49€ retour) en Lekker & Anders Kip Kebap (2,75€ retour).

Aanbieding kan gehaald worden bij alle winkels.

De GTA is alleen verkrijgbaar via de Reclamefolder app (https://www.reclamefolder.nl/app).
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder

Bericht door Lia »

Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe het werkt?
Ik heb de app gedownload,maar ik zie de aanbieding niet :oops:
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder

Bericht door AmeGrunn »

Lia schreef:Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe het werkt?
Ik heb de app gedownload,maar ik zie de aanbieding niet :oops:
Misschien helpt dit je verder! ;)
Bijlagen
Screenshot_20170414-102147_Screenshot_20170414-102157.jpg
Screenshot_20170414-102147_Screenshot_20170414-102157.jpg (133.52 KiB) 6157 keer bekeken
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder

Bericht door Lia »

Ik zie nergens cashback staan....
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder

Bericht door Famke »

Als je niet het schermpje van hierboven hebt met onderin cashback dan heb je jammer genoeg een versie met nog niet de cashback. Nog niet alle mensen kunnen meedoen met de cashbacks. Zie: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... der#p27208
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder

Bericht door Mario »

Onderste regel.......!
Cashbacks

Flink besparen op je boodschappen? Nu ook met cashbacks! De tijd dat je een kassabon op de post moest doen is voorbij. Koop het product, maak een foto van de kassabon en wij storten het geld razendsnel terug.

Heb je de Reclamefolder app nog niet? Download het gratis en wij houden je wekelijks op de hoogte als er nieuwe aanbiedingen zijn!



Op dit moment is de app alleen voor iOS en Android toestellen beschikbaar. We zijn druk bezig om het ook op tablet mogelijk te maken.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder

Bericht door Lia »

Ik zit met een tablet te werken.
Ga zo even op de gewone computer kijken of het daar wel lukt.
Ik kan me ook nergens aanmelden?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder

Bericht door Famke »

Aanmelden moet via de app. Als je via website doet is de account niet bruikbaar in de app voor cashback.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder

Bericht door Lia »

:evil: ik geef de moed op
Op de computer doet hij het ook niet.
Bedankt in elk geval :!:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder

Bericht door Famke »

Nee op de computer zijn sowieso geen cashbacks.
Plaats reactie