Jumbo vers is vers 2017

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
enweereentje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 26 apr 2017, 01:33

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door enweereentje »

eva91 schreef:
Huubskeee schreef:Ik was even niet meer actief, maar dit is mijn specialiteit. Behold: alle geheimen van Jumbo:

De vers is vers garantie werkt als volgt:

Datum van vandaag: zoveel producten als je wil met deze datum mee naar huis. (Uitgezonderd babyvoeding, tabak, alcohol, de krant etc.)

Datum van gisteren of nog verder in het verleden: één stuk van dit product gratis mee naar huis. Neem wel beide producten (1 met goede datum, 1 met slechte datum) mee naar de kassa.

Vervolgens:

De versgarantie van Jumbo is ook van toepassing op verse groenten en fruit, met speciale uithaalcodes. Omdat weinig mensen deze code kennen, hier de tip:

De uithaalcodes bevatten een weeknummer en een letter (A t/m F). Je zou de een code kunnen zien als 46C, waarbij 46 de week is waarbij het product uit de winkel gehaald dient te worden en de C staat voor woensdag. A is maandag, B is dinsdag etc. etc. Deze weeknummers lopen ook door tijdens de jaarwisseling. Bij een nieuw jaar dus (1-1) is de uithaalcode dan ook 1(letter voor desbetreffende product).

Verder geldt natuurlijk altijd de 4e in de rij actie bij de kassa, krijg je een tas verse groenten en fruit mee naar huis als je iets beschimmeld/vies vindt op de groenteafdeling en geldt de Niet goed, geld terug garantie.

Je kan dus bij Jumbo flink je slag slaan, mits je er een goed oog voor hebt :)

De foto die hier onder staat, was de buit van 4 lokale Jumbo's. De waarde lag om en nabij de 260€, gratis bloemen gekregen én 4 mensen gratis boodschappen bezorgd. Ik heb het leeuwendeel van de spullen naar de voedselbank gebracht. Life is good.
Ik wist niet dat dit bestond! Naar wie ga je toe als je de overdatum of datum van vandaag producten hebt? Zeg je dat gewoon bij de kassa en krijg je het dan gratis mee?

Ben benieuwd, klinkt interessant!
Wisselt per filiaal.

Bij sommige filialen spreek je een medewerker aan, die er dan een sticker opplakt voor bij de kassa. Bij andere filialen geef je het aan bij de kassa. Soms verwijzen ze je door naar de servicebalie, soms wordt er een supervisor bijgeroepen, die het terplekke in de kassa aanslaat..

En dan wisselt ook het beleid nog bij de winkels. De ene winkel doet niet moeilijk en geeft je alles mee, de andere winkel eist weer dat je je gegevens invult op een formuliertje en doet lastig. Soms begrijpelijk, want dr zijn lui die dr echt naar zoeken en alles in dr handen nemen, in het fruit gaan graaien, enz. Dat zijn klanten waar je -naar mijn idee- als winkelier niet blij van wordt. Daar is de regel ook weer niet voor bedoeld, alhoewel sommigen daar anders over denken en het heel normaal vinden om met een karretje over de datumproducten aan te komen en dan stellig beweren dat het normaal winkelgedrag is als ze trots dr blikje tomatenpuree afrekenen a 13ct.

Tis een beetje wat je wilt; je kunt ook gewoon afrekenen als het op de datum is en dan direct naar de servicebalie lopen voor je geld terug.
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door feelings »

Jumbo is niet consequent met hun regels en daarom zijn naar mijn mening niet te vertrouwen. En vooral erg klantontvriendelijk. Ik had het veel fijner gevonden als C-1000 er nog was geweest, maar helaas we kunnen niet terug.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Mariette »

Vandaag bij de Jumbo:

datum vandaag bakje met 2 en een bakje met 3 runder vinken, gegrilde kip salade ook datum vandaag.
Andere dingen waren over datum en een vervangende mee gekregen chocolade muffins 6 stuks in verpakking 5/6
bakje met kruidenboter kruiden 11/6
verpakking met barbecue worst naturel 10/6
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door liamito »

Iemand een verklaring hiervoor?
https://www.jumbo.com/calve-pindakaas-m ... 516463POT/

Online is dit de goedkoopste variant van de Calvé pindakaas, maar in de winkel zelf is de "stukjes pinda" ongeveer 30 cent duurder? Online typefoutje ofzo? Bij andere supermarkten is deze ook duidelijk duurder dan de normale pindakaas met een bruin deksel.

Valt het dan ook nog op de een of andere manier onder de 7 zekerheden?
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door feelings »

liamito schreef:Iemand een verklaring hiervoor?
https://www.jumbo.com/calve-pindakaas-m ... 516463POT/

Online is dit de goedkoopste variant van de Calvé pindakaas, maar in de winkel zelf is de "stukjes pinda" ongeveer 30 cent duurder? Online typefoutje ofzo? Bij andere supermarkten is deze ook duidelijk duurder dan de normale pindakaas met een bruin deksel.

Valt het dan ook nog op de een of andere manier onder de 7 zekerheden?
Niets is zeker bij Jumbo 8-)
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door ikka »

Hier is de prijs online 2,45, dus niet de goedkoopste.
Ligt eraan welke Jumbo winkel je online kiest.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door liamito »

ikka schreef:Hier is de prijs online 2,45, dus niet de goedkoopste.
Ligt eraan welke Jumbo winkel je online kiest.
Goh, wist ik niet. Voor mij is deze online dus 2,25. Ik vind het verder maar raar, misschien eens in de winkel vragen. :D
raiza16
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 18:05

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door raiza16 »

ff een vraagje over de planten zie hier orchideeen staan met weeknr 20 en dan een x volgens mij hoe zit dat nu met de uithaalcodes .Kom hier niet goed uit en ja lijkt me wel leuk om ff een plantje te halen hahaha
Stamper
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 18 jun 2017, 13:14

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Stamper »

20 is de week
En a tm g is de dag

Dus bv

is week 19 op Dinsdag
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Alwiene »

Hier geven ze bij bloemen en planten aan dat de winkel het zelf mag inschatten. Kreeg ze eerder nog wel eens mee onder tht maar die datums werden door winkels ook doodleuk eraf gescheurd. Vond het altijd wel humor, planten over datum :lol:
Plaats reactie