Scoupy: Chio, Nesté Pyjamapapje, Rivella Koolzuurvrij, Lassie, Président, Pickwick One Two 100% gta

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door BabsMeijers »

AmeGrunn schreef:IK heb ook zonet even ingelogd, en alle acties staan op 'Exclusief voor jou'. :?:

Tevens staat er dit bij:

"Hij is weer terug, de SCOUPY 100% Cashback Parade. Deze editie krijg je maar liefst 6 A-merk producten met 100% cashback t.w.v. €10! Registreer je via onderstaande knop aan en krijg direct exclusief toegang tot de actieproducten."

Dus had ik even de app van de telefoon gewist en opnieuw geïnstalleerd. Acties stonden er niet in.

Als ik de tekst van https://scoupy.com/nl/gratisboodschappen moet geloven lijkt het erop dat dit wellicht een actie voor nieuwe SCOUPY gebruikers is. Dus niet voor bestaande deelnemers. :(

Ik had me geregistreerd met mijn e-mail adres en kreeg in mijn spam map een reminder om deze aanmelding te bevestigen.
Ik had me ook al eerder geregistreerd, maar toen had ik geen e-mail gehad.
Maar misschien komen deze acties nog in de app op 8 september omdat iemand zei dat het in een tijdschrift stond vanaf 8 september en zijn we nu al paniek aan het maken en misschien blijkt er helemaal niets aan de hand te zijn. Ik wacht nog even af.
Gebruikersavatar
miss piggy
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 18:00

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door miss piggy »

BabsMeijers schreef: Maar misschien komen deze acties nog in de app op 8 september omdat iemand zei dat het in een tijdschrift stond vanaf 8 september en zijn we nu al paniek aan het maken en misschien blijkt er helemaal niets aan de hand te zijn. Ik wacht nog even af.
Klopt helemaal, de tekst in de beginpost is dan ook niet volledig.
In het betreffende tijdschrift staat nl; "Vanaf 8 september start de Scoupy Cashback Parade. Lezers van dit blad krijgen eerder (5 september) toegang tot de actie"

Iedereen die zich heeft aangemeld en die aanmelding bevestigde kreeg vandaag alle 6 de producten als "exclusief voor jou" coupons in het account en mag dus vanaf vandaag kopen/indienen. Alle anderen zullen tot 8 september moeten wachten, want dan wordt deze cashback parade openbaar.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door AmeGrunn »

miss piggy schreef:
BabsMeijers schreef: Maar misschien komen deze acties nog in de app op 8 september omdat iemand zei dat het in een tijdschrift stond vanaf 8 september en zijn we nu al paniek aan het maken en misschien blijkt er helemaal niets aan de hand te zijn. Ik wacht nog even af.
Klopt helemaal, de tekst in de beginpost is dan ook niet volledig.
In het betreffende tijdschrift staat nl; "Vanaf 8 september start de Scoupy Cashback Parade. Lezers van dit blad krijgen eerder (5 september) toegang tot de actie"

Iedereen die zich heeft aangemeld en die aanmelding bevestigde kreeg vandaag alle 6 de producten als "exclusief voor jou" coupons in het account en mag dus vanaf vandaag kopen/indienen. Alle anderen zullen tot 8 september moeten wachten, want dan wordt deze cashback parade openbaar.
Dat kan niet kloppen. Heb me aangemeld, bevestigd, maar kan niks indienen.
Gebruikersavatar
miss piggy
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 18:00

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door miss piggy »

AmeGrunn schreef: Dat kan niet kloppen. Heb me aangemeld, bevestigd, maar kan niks indienen.
Klopt echt, hoor ;) Ik heb vandaag gekocht, ingediend en al bericht dat het uitbetaald is :D Indienen kan echter alleen via je eigen account, de coupons van de link van Scoupy Parade werken idd (nog) niet.
De Parade reminder
Zorg dat je niet misgrijpt en schrijf je in voor de Parade-reminder. Vul onderstaand je e-mailadres in en je krijgt exclusief als eerste toegang tot de acties en krijgt een update als producten bijna uitverkocht zijn.

Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door Miranda »

AmeGrunn schreef:
miss piggy schreef:
BabsMeijers schreef: Maar misschien komen deze acties nog in de app op 8 september omdat iemand zei dat het in een tijdschrift stond vanaf 8 september en zijn we nu al paniek aan het maken en misschien blijkt er helemaal niets aan de hand te zijn. Ik wacht nog even af.
Klopt helemaal, de tekst in de beginpost is dan ook niet volledig.
In het betreffende tijdschrift staat nl; "Vanaf 8 september start de Scoupy Cashback Parade. Lezers van dit blad krijgen eerder (5 september) toegang tot de actie"

Iedereen die zich heeft aangemeld en die aanmelding bevestigde kreeg vandaag alle 6 de producten als "exclusief voor jou" coupons in het account en mag dus vanaf vandaag kopen/indienen. Alle anderen zullen tot 8 september moeten wachten, want dan wordt deze cashback parade openbaar.
Dat kan niet kloppen. Heb me aangemeld, bevestigd, maar kan niks indienen.
Ik kan ook niets indienen en heb me ook aangemeld en bevestigd!?
Jo12
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:59

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door Jo12 »

Ik heb me aangemeld direct nadat dit topic online stond, niets bevestigd, daar ook geen e-mail over gehad (nee, ook niet in spam). En heb ook geen acties in mijn Scoupy staan nu.
hoihoi
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:47

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door hoihoi »

Voor de mensen die net zoveel geduld hebben als ik. ;)
Wat je kunt doen is het volgende. Met de link van de eerste post met een nieuw e mail adres een nieuw account aanmaken.
Dan staan de exclusief voor jou acties wel in je nieuwe account. En je kunt dan meteen meedoen.
Succes.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door BabsMeijers »

hoihoi schreef:Voor de mensen die net zoveel geduld hebben als ik. ;)
Wat je kunt doen is het volgende. Met de link van de eerste post met een nieuw e mail adres een nieuw account aanmaken.
Dan staan de exclusief voor jou acties wel in je nieuwe account. En je kunt dan meteen meedoen.
Succes.
Hoe doe je het dan met je adres gegevens die moet je toch ook invullen controleren ze dat dan niet samen met je naam enzo.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door AmeGrunn »

miss piggy schreef:
AmeGrunn schreef: Dat kan niet kloppen. Heb me aangemeld, bevestigd, maar kan niks indienen.
Klopt echt, hoor ;) Ik heb vandaag gekocht, ingediend en al bericht dat het uitbetaald is :D Indienen kan echter alleen via je eigen account, de coupons van de link van Scoupy Parade werken idd (nog) niet.
De Parade reminder
Zorg dat je niet misgrijpt en schrijf je in voor de Parade-reminder. Vul onderstaand je e-mailadres in en je krijgt exclusief als eerste toegang tot de acties en krijgt een update als producten bijna uitverkocht zijn.

Ik heb het precies zo gedaan als jij ook. Aangemeld, e-mail om te bevestigen, die e-mail bevestigt. Dus dan verwacht je ook dat je het bericht krijgt om de producten te kunnen kopen.
Ik klik op de pagina, log in op mijn account, en niks. Nada.

Heb bij Scoupy nagevraagd. Kreeg alleen heel vage antwoorden.

"Binnenkort komen er weer nieuwe acties aan. Je kunt het beste de Scoupy app goed in de gaten houden. Dan ben je als eerste op de hoogte!"


En

"Ook voor deze link geldt dat je het beste af kunt wachten. We kunnen namelijk niet zo zien wie welke actie ontvangt, [...]. Om die reden adviseren we je de app goed in de gaten te houden. Je ziet dan ook vanzelf van welke actie je gebruikt kunt maken."
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy

Bericht door BabsMeijers »

AmeGrunn schreef:
miss piggy schreef:
AmeGrunn schreef: Dat kan niet kloppen. Heb me aangemeld, bevestigd, maar kan niks indienen.
Klopt echt, hoor ;) Ik heb vandaag gekocht, ingediend en al bericht dat het uitbetaald is :D Indienen kan echter alleen via je eigen account, de coupons van de link van Scoupy Parade werken idd (nog) niet.
De Parade reminder
Zorg dat je niet misgrijpt en schrijf je in voor de Parade-reminder. Vul onderstaand je e-mailadres in en je krijgt exclusief als eerste toegang tot de acties en krijgt een update als producten bijna uitverkocht zijn.

Ik heb het precies zo gedaan als jij ook. Aangemeld, e-mail om te bevestigen, die e-mail bevestigt. Dus dan verwacht je ook dat je het bericht krijgt om de producten te kunnen kopen.
Ik klik op de pagina, log in op mijn account, en niks. Nada.

Heb bij Scoupy nagevraagd. Kreeg alleen heel vage antwoorden.

"Binnenkort komen er weer nieuwe acties aan. Je kunt het beste de Scoupy app goed in de gaten houden. Dan ben je als eerste op de hoogte!"


En

"Ook voor deze link geldt dat je het beste af kunt wachten. We kunnen namelijk niet zo zien wie welke actie ontvangt, [...]. Om die reden adviseren we je de app goed in de gaten te houden. Je ziet dan ook vanzelf van welke actie je gebruikt kunt maken."
Ik heb precies hetzelfde gedaan en heb de acties ook niet in mijn app staan dus ik wacht gewoon even af.
Plaats reactie