Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door UtrechtseBert »

Word ook gratis serieuze vrienden van Tony's Chocolonely en krijg gratis een (chocolade) kadootje op je verjaardag.

Tony’s serieuze vrienden doen actief mee in onze missie.
Dat kan bijvoorbeeld door ons verhaal te delen, bewust chocolade te kiezen, naar evenementen te komen of ons te steunen als we acties organiseren. Ook hoor je al ‘t verse nieuws als eerste en natuurlijk vergeten we je verjaardag niet (hint, hint).
Wij zijn vriiieeenden, jij en wij!



https://tonyschocolonely.com/nl/nl/doe- ... den-worden
Foeksia
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:39

Re: Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door Foeksia »

Ik kreeg op mijn verjaardag onderstaande mail.
Dus...........géén chocolade.

Hi xxxxxxx,
Gefeliciteerd met je verjaardag.. enneh, met onze vriendschap natuurlijk! Als serieuze vriend van Tony’s Chocolonely help je actief mee in onze missie om de chocolade-industrie 100% slaafvrij te maken. Hoe dan? Door ons te steunen met petities en acties, naar evenementen te komen (zoals Tony’s FAIR) en door ons verhaal te delen met je vrienden. Want op dit moment werken er slaven op de cacaoplantages in West-Afrika. Veel van hen zijn kinderen. Wij vinden dat niet normaal. Daarom hebben we nu ‘n expo in de Beurs van Berlage Amsterdam: BITTER Chocolate Stories. De expo laat je de harde realiteit achter de cacao-industrie ervaren. Als serieuze vriend, willen we jou natuurlijk verrassen voor je verjaardag. Zoals echte vrienden dat doen. Daarom mag jij gratis naar de expositie BITTER Chocolate Stories. Nou ja, bijna gratis dan, je betaalt alleen nog de vaste bijdrage van €2,50 dat direct naar ’t opvanghuis in Burkina Faso gaat. Daarmee draag je dus direct bij aan de toekomst van de geportretteerde kinderen. Je komt met onderstaande code gratis binnen! BITTER Chocolate Stories is t/m 22 november 2017 te zien in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Lees hier meer over de expo. Daarmee kun jij ‘t verhaal weer delen met jouw vrienden en is iedereen zich straks bewust van de misstanden in de cacao-industrie.
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door feelings »

Fijne "vrienden" heb jij zeg ;) ;)
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door Mario »

UtrechtseBert schreef:Word ook gratis serieuze vrienden van Tony's Chocolonely en krijg gratis een (chocolade) kadootje op je verjaardag.

Tony’s serieuze vrienden doen actief mee in onze missie.
Dat kan bijvoorbeeld door ons verhaal te delen, bewust chocolade te kiezen, naar evenementen te komen of ons te steunen als we acties organiseren. Ook hoor je al ‘t verse nieuws als eerste en natuurlijk vergeten we je verjaardag niet (hint, hint).
Wij zijn vriiieeenden, jij en wij!



https://tonyschocolonely.com/nl/nl/doe- ... den-worden
Dus iedereen dacht aan een chocolade kadootje......dikke vette reep, zoals we die kennen van in de winkel....maar het chocolade kadootje is gratis(2,50 dus) naar een beurs in Amsterdam..... :lol: tja, daar zit iedereen op te wachten, ondertussen krijg je elke week een spammail in je e-mailbox van ze....
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door Alwiene »

Ik vind het buitengewoon grappig. Op allerlei plekken werd er geroepen dat je gratis choco zou krijgen, en ik dacht de hele tijd: Dat stáát toch nergens? En inderdaad dus hahaha. Ik had me overigens niet opgegeven, ik ben niet zo serieus als vriend, nou ja niet van Tony's dan ;)
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door UtrechtseBert »

Alwiene schreef:Ik vind het buitengewoon grappig. Op allerlei plekken werd er geroepen dat je gratis choco zou krijgen, en ik dacht de hele tijd: Dat stáát toch nergens? En inderdaad dus hahaha. Ik had me overigens niet opgegeven, ik ben niet zo serieus als vriend, nou ja niet van Tony's dan ;)
Ach het is maar hoe je het wilt lezen. Ik heb nergens gezet dat je een dikke reep chocolade gaat krijgen.
Raven
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 19:38

Re: Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door Raven »

Ik weet niet zeker of je een reep krijgt, maar onderstaande afbeelding heb ik bij het forum van Pepper.com vandaan. En deze persoon kreeg gewoon een full size reep.
tony's.png
tony's.png (133.18 KiB) 8276 keer bekeken
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door Alwiene »

UtrechtseBert schreef:
Alwiene schreef:Ik vind het buitengewoon grappig. Op allerlei plekken werd er geroepen dat je gratis choco zou krijgen, en ik dacht de hele tijd: Dat stáát toch nergens? En inderdaad dus hahaha. Ik had me overigens niet opgegeven, ik ben niet zo serieus als vriend, nou ja niet van Tony's dan ;)
Ach het is maar hoe je het wilt lezen. Ik heb nergens gezet dat je een dikke reep chocolade gaat krijgen.
Oh niet perse hier maar het stond overal en vaak echt met de info erbij dat je choco zou krijgen. Dat laatste bericht hier is dan wel weer verwarrend...
pluis
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door pluis »

Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat ik alsnog een presentje opgestuurd krijg, omdat er iets fout gegaan moet zijn. Ik ben benieuwd. :D
bigmamma30
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: Gratis Tony's Chocolonely kadootje op je verjaardag

Bericht door bigmamma30 »

2 dikke repen ontvangen wel 2 week te laat maar daar smaken ze niet minder lekker om
Plaats reactie