Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lophelia
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 29 okt 2017, 15:52

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door Lophelia »

Raya1982 schreef:Een boel gratis kattenvoer de laatste tijd!
Deen Perfect fit, Purina one 800 gram en nu deze.

Accepteren jullie katten deze wisselingen? 8-) tips, iemand?
Als jouw katten dit niet lusten kun je de voer ook altijd na een dierenasiel brengen
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door monique33 »

Hier ook afgekeurd met reden verkeerde soort; maar staat gewoon tussen de soorten die mee doen.
Gaat weer lekker. Ze krijgen een hoop extra werk zo.
Heb weer op nieuw ingediend.
josje
Berichten: 66
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:50

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door josje »

Is er iemand die in het Westland, of omstreken, een zak heeft gekocht? Ik ben benieuwd waar;)
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door B2B »

Ranzijn heeft ze ook.
Weet niet of je die in de buurt hebt

Bij mij is het alleen nog niet goedgekeurd.
Ik denk dat hij daar iets duurder is dan dat ze verwachten
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door Alwiene »

kuikentje schreef:
Alwiene schreef:Gekocht bij Pets Place Dobbe in Zwolle. Die had aardig wat varianten staan.

Werden van de drie accounts 2 goedgekeurd en 1 afgekeurd omdat het zogenaamd dezelfde bon was. Dat is het niet natuurlijk, dus even gebeld (dankzij het hier gevonden nummer) en aangegeven of ze even naar het bonnummer wilde kijken. Als het goed is is het nu aangepast en krijg ik zo alsnog een mail dat het nu wel goedgekeurd is :)
Haha ik was daar ook vandaag en ook nog voor 2 anderen meegenomen :D vrouw achter de kassa was op de hoogte van de actie want het liep al de hele dag storm

Haha klein wereldje toch ook he? Ik was er even voor het middaguur denk ik en toen was ze al op de hoogte omdat er al 1 iemand geweest was die ook losse bonnen moest hebben. Ze was helemaal verbaasd en vroeg of ze er zoveel vergoeden dan en of dat alleen deze week was.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door kuikentje »

Alwiene schreef:
kuikentje schreef:
Alwiene schreef:Gekocht bij Pets Place Dobbe in Zwolle. Die had aardig wat varianten staan.

Werden van de drie accounts 2 goedgekeurd en 1 afgekeurd omdat het zogenaamd dezelfde bon was. Dat is het niet natuurlijk, dus even gebeld (dankzij het hier gevonden nummer) en aangegeven of ze even naar het bonnummer wilde kijken. Als het goed is is het nu aangepast en krijg ik zo alsnog een mail dat het nu wel goedgekeurd is :)
Haha ik was daar ook vandaag en ook nog voor 2 anderen meegenomen :D vrouw achter de kassa was op de hoogte van de actie want het liep al de hele dag storm

Haha klein wereldje toch ook he? Ik was er even voor het middaguur denk ik en toen was ze al op de hoogte omdat er al 1 iemand geweest was die ook losse bonnen moest hebben. Ze was helemaal verbaasd en vroeg of ze er zoveel vergoeden dan en of dat alleen deze week was.
ja haha toevallig! ik was er ergens tussen 2 en 3 uur, maar voor die tijd gebeld om te vragen of ze het hadden en kreeg gelijk "voor de actie?" nadat ik purina pro plan zei :lol:
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door kuikentje »

voor de geinteresseerden, met korting bij pets place gekocht en gewoon goedgekeurd en bij vrienden ook! :)
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door Mariette »

Voor wie nog wil kopen in/rond Nijmegen, bij Pets place Hatertseweg nog een paar varianten!

Intratuin Malden (Rijksweg en de Molen Malden hebben het beide niet)
Dierenspeciaalzaak aan de Daalseweg krijgt vandaag of morgen binnen maar het loopt heel hard.
Balkje staat ook al in het oranje.
Marretje99
Berichten: 40
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 11:50

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door Marretje99 »

In Huizen te koop bij Tuincentrum Rebel; alle soorten.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door Jacky's »

vanochtend 1 pak pro plan bij pet's place emmen kunnen laten reserveren. Fijn dat het kon, het was het laatste pak welke op voorraad was.
Eigenaar moest even zijn gram kwijt, was op de hoogte van deze actie d.m.v. de info van klanten, niet van purina, hij verzuchte, bij de actie van royal canin werden we wel voortijdig geïnformeerd en konden we er op inspelen. Hij kan niets meer bij bestellen. Nou jah het is een apart wereldje.
Plaats reactie