Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Evelien2609
Berichten: 29
Lid geworden op: di 27 dec 2016, 10:49

Re: Purina® PRO PLAN® kattenvoeding: van €16,95* voor €0

Bericht door Evelien2609 »

Donderdag gebeld met Pets place in Hoogezand, ze hadden het niet meer. Alleen nog voor kittens. Ze gaven ook aan dat het door de actie kwam. Ik wou het aan iemand geven die momenteel moeilijk zit en 2 katten heeft. Het zou gisteren weer op voorraad zijn, en met de andere actie voor kat en hond van scoupy, moesten we toch naar het winkelcentrum en daarna meteen door om alles af te geven. Ik had van te voren even gebeld en gevraagd of ze het al hadden, bleek dat er iets mis was gegaan vanuit het hoofdkantoor en ze niks hadden gekregen. Maar we konden het alvast wel afrekenen en dan zou het besteld worden. Dus we zijn die kant opgegaan en de andere dingen meteen gekocht en het kattenvoer alvast betaald en een bon gekregen en er is een zak besteld. Ik kon het later meteen indienen en het is inmiddels ook al goedgekeurd. :D Mooi dat het zo kon bij Pets place en nu maar afwachten dat het binnen komt. Kon misschien wel een aantal weken duren. :( Maar we weten dat het in ieder geval besteld is. :)
Plaats reactie