Scoupy Exclusief voor jou Fruitella 100% gta

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy Exclusief voor jou Fruitella 100% gta

Bericht door Deezers »

Actie begonnen op 16-04 en ook meteen afgelopen :lol:
Where
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 16:55

Re: Scoupy Exclusief voor jou Fruitella 100% gta

Bericht door Where »

Fruitella

wat zijn ze zuur he :oops: :oops: :oops:

hier ook een reactie op mijn mail dat het snel gegaan was en dat alleen bonnen van gisteren nog mee doen. Ik snap niet dat scoupy zich leent voor dit soort nep acties, iedereen klaagt over scoupy maar zij kunnen alleen betalen wat fruitella vergoedt
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: Scoupy Exclusief voor jou Fruitella 100% gta

Bericht door Annesi »

Netjes afgehandeld door Scoupy.

Beste...

Bedankt voor je bericht! Je deelname is geregistreerd en goedgekeurd. Je hoeft geen verdere actie meer te ondernemen. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk naar je worden overgemaakt. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,

Sanne,
SCOUPY Customer Service
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

compensatie voor Fruitella==

Bericht door koekje »

Als het zo snel op kan zijn terwijl meeste winkels al dicht waren gisteren, is het misschien een idee om de Fanta als je die nog niet op hebt, na indienen van bon terug te brengen naar de winkel.

Dan is je Fruittella ook gecompenseerd (als je fanta niet in de bonus gekocht hebt). :roll:
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: compensatie voor Fruitella==

Bericht door Miranda »

koekje schreef:Als het zo snel op kan zijn terwijl meeste winkels al dicht waren gisteren, is het misschien een idee om de Fanta als je die nog niet op hebt, na indienen van bon terug te brengen naar de winkel.

Dan is je Fruittella ook gecompenseerd (als je fanta niet in de bonus gekocht hebt). :roll:
Nouja die fanta is weer gratis drinken voor m'n dochter.

Maar ik heb Scoupy wel teruggemaild dat dit onmogelijk is. En dat ik de fruittella anders echt al wel s middags gelijk met de fanta gekocht had als die toen al beschikbaar was. Wat dus zeker niet het geval is.

Geen idee waarom deze actie opeens weer weg is maar eerlijk zijn ze er niet over in ieder geval. Je krijgt alleen een mail terug dat het met bon van gisteren kon wat dus niet kan als de winkels al dicht zijn.
druplit
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 nov 2014, 07:19

Re: compensatie voor Fruitella==

Bericht door druplit »

Miranda schreef:Maar ik heb Scoupy wel teruggemaild dat dit onmogelijk is. En dat ik de fruittella anders echt al wel s middags gelijk met de fanta gekocht had als die toen al beschikbaar was. Wat dus zeker niet het geval is.

Geen idee waarom deze actie opeens weer weg is maar eerlijk zijn ze er niet over in ieder geval. Je krijgt alleen een mail terug dat het met bon van gisteren kon wat dus niet kan als de winkels al dicht zijn.
Bij mij stond hij er maandag aan het einde van de middag bij, en toen ik zag dat het hard ging heb ik het 's avonds gehaald. Vergeet niet dat de winkels in de grote(re) steden tot 22.00 of zelfs 24.00 uur open zijn. Onmogelijk is het dus niet en het was een echte actie, maar er was kennelijk heel weinig te vergeven waardoor de actie ook weer heel snel afgelopen was.
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: Scoupy Exclusief voor jou Fruitella 100% gta

Bericht door Annesi »

Het geld (Euro 3,85) stond vandaag op mijn rekening.
Toch nog snel afgehandeld. Fijn. Dankjewel Scoupy.
CouponOma
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:24

Re: Scoupy Exclusief voor jou Fruitella 100% gta

Bericht door CouponOma »

Kreeg van Scoupy de reactie dat er 1500 mensen mee konden doen en dat was meteen dezelfde dag bereikt.
1500 Is wel weinig, zeker gezien de vele reklames op TV voor scoupy.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Scoupy Exclusief voor jou Fruitella 100% gta

Bericht door BabsMeijers »

CouponOma schreef:Kreeg van Scoupy de reactie dat er 1500 mensen mee konden doen en dat was meteen dezelfde dag bereikt.
1500 Is wel weinig, zeker gezien de vele reklames op TV voor scoupy.
Scoupy bepaald niet het aantal mensen dat mee mag doen dat bepalen de fabrikanten/merken zelf.
CouponOma
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:24

Re: Scoupy Exclusief voor jou Fruitella 100% gta

Bericht door CouponOma »

BabsMeijers schreef: Scoupy bepaald niet het aantal mensen dat mee mag doen dat bepalen de fabrikanten/merken zelf.
Ik weet dat Scoupy dat niet bepaald, volgens schrijf ik dat ook nergens. Ik vond alleen het aantal weinig, dat is alles.
Fabrikanten weten ook dat Scoupy zoveel reklame op TV maakt dus weten ook dat 1500 dan erg weinig is.
Keuze van de fabrikant.
Plaats reactie