Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
marjootje83
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13

Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door marjootje83 »

Bij de Albert Heijn actiezakken Purina One kattenvoer.
Roze tekst.
21 dagen test - zie hoe de gezondheid van je kat verandert - Of krijg het aankoopbedrag retour.

Ik kan op de site niet vinden hóe dat je het geld kan terugvragen.

DOE DE 21 DAGEN TEST
https://www.purina.nl/kat/one/3wc

Voorwaarden:
https://www.purina.nl/kat/one/3wc/terms-and-conditions

1) Om mee te doen aan de Test, moeten de deelnemers een account aanmaken met of zonder foto van de deelnemende kat en de procedure volgen die op http://www.purina-one.nl wordt uitgelegd. De foto moet voldoen aan de bepalingen van artikel 5 van deze voorwaarden.


2) Per kat is slechts één inzending (de ‘inzending’) toegestaan. De deelnemers kunnen meedoen met meer dan één kat, maar in geen geval met meer dan vijf katten per deelnemer.

Hoeveel katten mag ik inschrijven voor de 21 Dagen Test?
Je mag maximaal 5 katten inschrijven voor de 21 Dagen Test.
aktie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door aktie »

Ingewikkeld. Je moet na afloop een foto van je kat opsturen zonder dat er iets anders bij opstaat en hij mag geen halsband. Mijn katten dragen een seresto vlooien - teken band die niet meer af kan als je hem om hebt gedaan. Ben niet van plan die kapot te knippen, dus kan niet testen.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door ikka »

Of topic:
Ik zou zelf als de wiedeweerga die gifband afknippen en eventueel een pipet Stronghold geven.
En zelfs dat zou ik niet eens preventief doen.
aktie schreef:Ingewikkeld. Je moet na afloop een foto van je kat opsturen zonder dat er iets anders bij opstaat en hij mag geen halsband. Mijn katten dragen een seresto vlooien - teken band die niet meer af kan als je hem om hebt gedaan. Ben niet van plan die kapot te knippen, dus kan niet testen.
aktie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door aktie »

ikka schreef:Of topic:
Ik zou zelf als de wiedeweerga die gifband afknippen en eventueel een pipet Stronghold geven.
En zelfs dat zou ik niet eens preventief doen.
aktie schreef:Ingewikkeld. Je moet na afloop een foto van je kat opsturen zonder dat er iets anders bij opstaat en hij mag geen halsband. Mijn katten dragen een seresto vlooien - teken band die niet meer af kan als je hem om hebt gedaan. Ben niet van plan die kapot te knippen, dus kan niet testen.
Mijn kat komt zonder band elke dag met een stuk of 10 teken thuis. Ik wil geen risico dat een teek mijn kleine kinderen bijt. Ben zelf ook al een aantal keren gebeten en dat is gelukkig nog goed afgelopen.
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door Raymond1985 »

Weet iemand toevallig al hoe je hier je geld kan terugvragen?
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door kuikentje »

Echt gestoord strenge voorwaarden en kan niks over een geld terug actie vinden.
Dit lijkt me meer een lokkertje om aan reviews en katten foto's te komen die ze mofen gebruiken voor hun reclame uitingen
Miss boodschap
Berichten: 184
Lid geworden op: di 12 mei 2015, 15:08

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door Miss boodschap »

Ik heb een jaar geleden hieraan mee gedaan.
Heb nooit iets ontvangen buiten 10000 mailtjes.
aktie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door aktie »

Ik heb 18 april gebeld en zou terug gebeld worden nog steeds niets gehoord. Het lijkt een NGGT actie ipv gratis proberen.
marjootje83
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door marjootje83 »

Oef ja, je moet inderdaad een hoop doen om te bewijzen dat je niet tevreden bent...
ARTIKEL 2 – VOORWAARDEN VAN DE TEST

1) De Test staat open voor alle individuele natuurlijke personen die meerderjarig zijn en aan alle onderstaande voorwaarden voldoen (‘deelnemer’):


- wonen in Nederland, met uitsluiting van personeelsleden van de organisator en gelieerde bedrijven;
- internettoegang hebben;
- een gezonde volwassen kat hebben.

2) Voordat hij aan de Test begint, moet de deelnemer ervoor zorgen dat zijn gezonde volwassen kat uitsluitend droge Purina ONE® producten krijgt. Een overgangsperiode (7-10 dagen) wordt aanbevolen als de kat andere voeding gewend is voordat hij het Purina ONE® product krijgt.


3) Door mee te doen aan de Test, stemt de deelnemer in met deze voorwaarden. Als deze voorwaarden niet worden nageleefd, kan dat leiden tot uitsluiting van de Test.


ARTIKEL 3 – DEELNAMEPROCEDURE

1) Om mee te doen aan de Test, moeten de deelnemers een account aanmaken met of zonder foto van de deelnemende kat en de procedure volgen die op www.purina-one.nl wordt uitgelegd. De foto moet voldoen aan de bepalingen van artikel 5 van deze voorwaarden.


2) Per kat is slechts één inzending (de ‘inzending’) toegestaan. De deelnemers kunnen meedoen met meer dan één kat, maar in geen geval met meer dan vijf katten per deelnemer.


3) Inzendingen die onvolledig of frauduleus zijn en/of niet aan deze voorwaarden voldoen en/of onjuiste informatie bevatten, zijn niet toegestaan en worden gediskwalificeerd.


ARTIKEL 4 – GETUIGENIS

1) Na afloop van de Test kan de deelnemer een getuigenis met een foto van de deelnemende kat indienen over zijn ervaring met de Test (de ‘getuigenis’). De getuigenis moet voldoen aan de bepalingen van deze voorwaarden.


2) De getuigenis moet een lengte hebben van minimaal 75 en maximaal 250 tekens, inclusief spaties en leestekens, en moet zorgvuldig verwoord zijn, zonder fouten in de zinsbouw, grammatica, spelling of interpunctie. Deze getuigenis moet origineel zijn en mag andere bronnen, met name de website van het merk Purina ONE®, niet kopiëren, zelfs niet gedeeltelijk.


3) De foto moet een bruikbare foto van hoge kwaliteit zijn van de kat die de uitdaging is aangegaan om de getuigenis te verduidelijken. De foto mag alleen de kat(ten) van de deelnemer laten zien nadat ze minstens drie weken Purina ONE® producten hebben gegeten om de waargenomen effecten ten gevolge van het eten van Purina ONE® producten te verduidelijken (de ‘definitieve foto’). De getuigenis moet voldoen aan de bepalingen van deze voorwaarden..
MmasterWW
Berichten: 1
Lid geworden op: di 22 dec 2020, 15:50

Re: Purina One kattenvoer: DOE DE 21 DAGEN TEST

Bericht door MmasterWW »

Een vriendin van mij fokt honden dus die weet van dit onderwerp een hoop af, daar heeft ze een speciale cursus voor gedaan. Ze fokt zelf labradoodles, zulke schattige beestjes maar wel een lastige vacht in onderhoud! Ik heb een paar maanden terug eindelijk een labradoodle van haar gekocht en het is echt een grote knuffelkont. Maar die vacht zo mooi houden is nogal een opgave. Het is geen overbodige luxe om goed onderzoek te doen naar de beste voeding. Mijn vriendin gebruikt alleen dit voer: https://dextersdogfood.com/collections/ ... t=britcare. Ik ben dat ook onlangs gaan gebruiken en ik merk echt verschil.
Plaats reactie