Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door BabsMeijers »

Miranda schreef:
Natasja79v schreef:
zonnebloem schreef:wi weet welke produkten je moet hebben voor de nieuwste bingo kaart? Of hoe kom ik daar achter??
Opmerking moderator: bericht verplaatst.
Staat hier gewoon in de app op de bingokaart.
deze is tm 16 september
AirWick, wortels, sunbreaks, haagen-dazs, nestle pyjamapapje, bolletje, felix, uncle bens, wcpapier

Afbeelding
Wat apart mijn kaart is heel anders opgebouwd maar wel met dezelfde producten.
@Miranda de bingo kaart is voor iedereen persoonlijk dus is het logisch dat de kaart bij jou anders is opgebouwd met wel dezelfde merken dan bij een ander persoon want bij normale bingo heeft toch ook iedereen een andere kaart met andere volgorde van de nummers anders heeft iedereen prijs.
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door Marleen »

Even een vraagje... een Rij vol? Is dat dan alleen horizontaal? Of mag het ook verticaal of diagonaal?
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door ikka »

Marleen schreef:Even een vraagje... een Rij vol? Is dat dan alleen horizontaal? Of mag het ook verticaal of diagonaal?
https://scoupy.com/nl/contentblock/34?notb=yes
1 VOLLE RIJ = één zak Sunbreaks® gratis!
Heb je 3 producten of merken op één rij?** Dan ontvang je direct een 100% cashback-coupon voor één gratis zak Sunbreaks®. Koop één verpakking Sunbreaks® in jouw favoriete supermarkt en upload je kassabon voor cashback via de Scoupy-app!
Sunbreaks® met 100% cashback
* Voorbeeld o.b.v. de adviesprijs. Per winkel kan de prijs verschillen.
** Een volle rij betreft 3 producten of merken op een horizontale of verticale rij. Heb je één van deze rijen vol, dan ontvang je automatisch bericht per e-mail. Jouw unieke cashback-coupon wordt binnen enkele werkdagen toegevoegd aan jouw account.
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door Marleen »

Dankje. Ik heb er denk ik overheen gekeken want ik kon het niet vinden :)
sjaan71
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 12:54

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door sjaan71 »

Nieuwe bingokaart

https://campaign.scoupy.nl/bingo?u=iTH2 ... upon=50107

Altijd cashback én kans op mooie prijzen!
Met Scoupy Boodschappen Bingo speel je voor 100% cashback en maak je kans op mooie prijzen. Maak jouw persoonlijke bingokaart vol door de afgebeelde producten of merken te kopen. Heb je één rij vol? Dan krijg je direct 100% cashback op één verpakking Pickwick White tea. Heb je jouw hele bingokaart vol? Dan maak je kans op één van de 5 Roos Cosmetics giftboxen t.w.v. €59,-!
Plaats reactie