Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Realdutchcheapskate
Berichten: 20
Lid geworden op: di 31 okt 2017, 14:20

Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door Realdutchcheapskate »

Geldig tot en met 23-08-2018

Let op: deze geld-terug-actie is alleen geldig op de actieverpakkingen van Vifit Sport drinkyoghurt Aardbei Cranberry 330ml of Vifit Sport drinkyoghurt Perzik Abrikoos 330ml. Vifit Sport drinkyoghurt bevat 20g proteïne per portie en ondersteunt je spieren na het sporten. Bekijk actievoorwaarden › of veelgestelde vragen ›
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb de coupon ook.
Maar waar is het verkrijgbaar?
I.i.g. niet bij AH, Coop, Jumbo en Plus (volgens de apps dan) ...
Realdutchcheapskate
Berichten: 20
Lid geworden op: di 31 okt 2017, 14:20

Re: Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door Realdutchcheapskate »

AmeGrunn schreef:Ik heb de coupon ook.
Maar waar is het verkrijgbaar?
I.i.g. niet bij AH, Coop, Jumbo en Plus (volgens de apps dan) ...
op de website staat oa. te koop bij Kruidvat & bol.com
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door petra11 »

ik denk dat je het toch in een supermarkt moet zoeken.
Het is een kartonnen verpakking met een houdbaarheidsdatum. Ik denk niet dat je zoiets bij bol.com kan bestellen en bij Kruidvat zou ik het ook niet zoeken. Die hebben wel een bak met wat fris in een koeling staan, maar die Vifit waarschijnlijk niet, vanwege de beperkte houdbaarheid.

Als ik op de site van Jumbo ga zoeken, kom ik hem inderdaad niet tegen,
maar ik weet zeker dat ze 2 varianten hebben bij mijn Jumbo in de koeling. Ik weet niet of daar de goede smaken bij zitten. ik ga van de week wel eens kijken.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door Famke »

link: https://www.campina.nl/geldterugacties

Is de actie bij alle winkels geldig?
Ja, deze actie is geldig bij elk verkooppunt van de actieverpakkingen van de Vifit Sport drinkyoghurt 330ml. Je moet door middel van de kassabon aantoonbaar kunnen maken dat je het product hebt gekocht. 

Ben benieuwd waar de verkooppunten zijn van deze variant. hIer hebben ze het ook staan, maar niet deze speciale sportversie.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door tequilacin »

Misschien dat de smaak niet op de kassabon vermeld wordt. Danzou je een gewoon andere smaak kunnen kopen. :D Ik neem aan dat ze allemaal hetzelfde kosten.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door petra11 »

je moet de code (van optimel sparen) van de verpakking invoeren.
Als je een verpakking koopt, die niet mee doet,
pakt die code niet, lijkt me.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door tequilacin »

petra11 schreef:je moet de code (van optimel sparen) van de verpakking invoeren.
Als je een verpakking koopt, die niet mee doet,
pakt die code niet, lijkt me.
Daar heb je helemaal gelijk in. Vergeet mijn comment maar... :!:
dk451
Berichten: 44
Lid geworden op: do 24 aug 2017, 21:03

Re: Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door dk451 »

Ik denk dat het een nieuwe verpakking is, bij mijn lokale AH gaan de 'oude' Vifit 330 mL allemaal uit het assortiment namelijk...
wendy
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 10 dec 2014, 13:38

Re: Probeer gratis een actieverpakking van Vifit Sport drinkyoghurt 330ml via Eurosparen

Bericht door wendy »

Volgens de site van vifit sport wordt het verkocht bij Ah en jumbo
Plaats reactie