eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
mousie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2018, 20:56

eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door mousie »

via eurosparen geld terug gratis 1 pak magere yoghurt , wel met probeer gratis op de verpakking.

Aanvulling moderator:

https://www.eurosparen.nl/geldterugacties

Probeer gratis een actieverpakking Campina Magere Yoghurt 1L
Geldig tot en met 07-11-2018
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: eurosparen magere yoghurt

Bericht door sjaak van de Hoek »

mousie schreef:via eurosparen geld terug gratis 1 pak magere yoghurt , wel met probeer gratis op de verpakking.
ik ben nu in 8 winkels geweest maar nergens " actie-verpakkingen " kunnen vinden .

iemand wel al een actie-verpakking kunnen vinden ?
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: eurosparen magere yoghurt

Bericht door ikka »

sjaak van de Hoek schreef:
mousie schreef:via eurosparen geld terug gratis 1 pak magere yoghurt , wel met probeer gratis op de verpakking.
ik ben nu in 8 winkels geweest maar nergens " actie-verpakkingen " kunnen vinden .

iemand wel al een actie-verpakking kunnen vinden ?
Ik heb elders gelezen dat je geen actie-verpakking nodig hebt.
Dat het gewoon werkte.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: eurosparen magere yoghurt

Bericht door Marie-Louise »

In 3 winkels geweest en nog geen actieverpakking gevonden. Misschien nog niet geleverd aan de winkels ?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: eurosparen magere yoghurt

Bericht door Famke »

Marie-Louise schreef:In 3 winkels geweest en nog geen actieverpakking gevonden. Misschien nog niet geleverd aan de winkels ?
De actie is de 17e gestart. De actieproducten zullen vast wel snel in de winkel zijn.
stoney512
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 19 sep 2018, 08:00

Re: eurosparen magere yoghurt

Bericht door stoney512 »

Gisteren de magere yoghurt zonder aktieverpakking gehaald en geld terug gevraagd. Geen probleem. Ik heb een bevestiging gekregen dat de uitbetaling zal worden gedaan.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: eurosparen magere yoghurt

Bericht door sjaak van de Hoek »

stoney512 schreef:Gisteren de magere yoghurt zonder aktieverpakking gehaald en geld terug gevraagd. Geen probleem. Ik heb een bevestiging gekregen dat de uitbetaling zal worden gedaan.
Dank je voor deze reactie " stoney512 ' dan hoef ik niet verder te zoeken / wachten naar actie-verpakkingen
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: eurosparen magere yoghurt

Bericht door Miranda »

stoney512 schreef:Gisteren de magere yoghurt zonder aktieverpakking gehaald en geld terug gevraagd. Geen probleem. Ik heb een bevestiging gekregen dat de uitbetaling zal worden gedaan.
Ik ook. Ik had eigenlijk niet eens meer nagedacht over een actieverpakking.
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door Anircha »

Net een pak Campina magere yoghurt meegebracht zonder de melding "Probeer gratis". Ze trappen er niet meer in bij Campina ... Geen man overboord hoor, ga niet failliet van een pak magere yoghurt. Ga volgende week weer wel eens kijken of de actieverpakkingen al in de winkel staan.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door liamito »

Anircha schreef:Net een pak Campina magere yoghurt meegebracht zonder de melding "Probeer gratis". Ze trappen er niet meer in bij Campina ... Geen man overboord hoor, ga niet failliet van een pak magere yoghurt. Ga volgende week weer wel eens kijken of de actieverpakkingen al in de winkel staan.
Welke melding kreeg je?
Plaats reactie