Etos app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
kuikentje

Re: Etos app

Bericht door kuikentje »

ik woon in overijssel en heb maar weinig stappen gelopen en kreeg een mail dat ik wat gratis mocht ophalen ( dove tanpasta of rexona )
Gister ook zonder probleem meegekregen zonder verdere koopveplichting.
Mijn moeder heeft de mail nog niet gehad maar ze heeft zich ook pas een paar dagen na mij aangemeld
marijkew83

Bericht door marijkew83 »

Nee hoor, hier in Brabant vandaag gewoon verzilverd. Ik liet mijn aanbieding zien op m'n telefoon, ze moest wel even kijken hoe het precies werkte, samen even gekeken wat ze moest scannen. (het pasje kun je aanklikken rechts boven in beeld bij mijn aanbiedingen) de rest gaat dan automatisch in hun systeem.
MaartjeG

Bericht door MaartjeG »

Leek zo leuk, deze app, maar voor mij werkt het helaas niet.

Ook ik heb een aanbieding gekregen en wilde het product ophalen. Omdat ik geen wifi had, liet ik een screenshot van mijn pas zien dat ik eerder had opgeslagen. Helaas werd dit niet geaccepteerd.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Bericht door Marry »

MaartjeG schreef:Leek zo leuk, deze app, maar voor mij werkt het helaas niet.

Ook ik heb een aanbieding gekregen en wilde het product ophalen. Omdat ik geen wifi had, liet ik een screenshot van mijn pas zien dat ik eerder had opgeslagen. Helaas werd dit niet geaccepteerd.
Je kunt toch thuis de app openen en dan in de winkel laten scannen? Ze hoeven alleen de Qr code te scannen
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Bericht door Marry »

marijkew83 schreef:Nee hoor, hier in Brabant vandaag gewoon verzilverd. Ik liet mijn aanbieding zien op m'n telefoon, ze moest wel even kijken hoe het precies werkte, samen even gekeken wat ze moest scannen. (het pasje kun je aanklikken rechts boven in beeld bij mijn aanbiedingen) de rest gaat dan automatisch in hun systeem.
Ik heb het gisteren in Valkenswaard verzilverd
MaartjeG

Bericht door MaartjeG »

Marry schreef:

Je kunt toch thuis de app openen en dan in de winkel laten scannen? Ze hoeven alleen de Qr code te scannen
Dat dacht ik ook, vandaar de screenshot van mijn pas waar de Qr code op staat. Maar volgens de verkoopster moet ik verbinding hebben met de app en dat heb ik niet als ik geen wifi heb.
Yakki

Bericht door Yakki »

MaartjeG schreef:
Marry schreef:

Dat dacht ik ook, vandaar de screenshot van mijn pas waar de Qr code op staat. Maar volgens de verkoopster moet ik verbinding hebben met de app en dat heb ik niet als ik geen wifi heb.
Als je de app opent zonder wifi dan komt je pasje er automatische voor en kunnen ze hem gewoon scannen :s
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. :D
lydiam1

Bericht door lydiam1 »

Wat vreemd... bij mij kon ze de pas wel scannen op mijn scherm, maar de gratis producten werden er gewoon niet afgehaald.
MaartjeG

Bericht door MaartjeG »

@ Yakki: Klopt helemaal wat je zegt, maar dan staat er boven in de kaart: 'oeps ... je hebt geen internetverbinding'. Daarom werd het niet geaccepteerd door de verkoopster.

@ LidiaM1: Dat was ook wat de verkoopster noemde. Doordat ik geen verbinding had, werd het gratis product niet geactiveerd en zou ik meerdere keren een gratis product kunnen halen als dat geaccepteerd zou worden.
lydiam1

Bericht door lydiam1 »

Maar ik had gewoon internetverbinding hoor...
Plaats reactie