Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Het was makkelijker geweest als LIHL misschien ook zelf de streepjescodes vermelde van de artikelen, zodat je niet het verkeerde koopt. Heb wel een swiffer vloerwisser starteerskit kunnen kopen bij de prijsmepper voor € 5.00 maar eens kijken of die gta dan ook word betaald.
Volgens mij moet je de combi-pack kopen met de 'houder' en de navulling samen.Lotje schreef:Hoe voer je op de juiste manier van de ambi pur electrische luchtverfrisser EN de navulling een streepjescode in?
Voor de teruggave ging het toch om de pods?agnes1971 schreef:Bij het kruidvat nog ariel tabs kunnen kopen voor 3,49
Je hebt gelijk ariel pods en dat waren het ook !
Foutje van mijn kant
Foutje van mijn kant

Oeps, dan hoop ik dat ik de goede streepjescodes gekocht heb. Er zijn zowel losse houders als navullingen, maar ook houders met navulling te koop. Op de afbeelding lijken het losse verpakkingen voor de houder en navulling.detulp050 schreef:Volgens mij moet je de combi-pack kopen met de 'houder' en de navulling samen.Lotje schreef:Hoe voer je op de juiste manier van de ambi pur electrische luchtverfrisser EN de navulling een streepjescode in?
dus de afwasmiddels voor €1 en vaatwastabletten voor €1
de 1+1 actie van ambi pur en de ariel pods van 3,50 , swiffer met 40% korting worden allemaal niet uitbetaald?
wel vreemd dat iemand hier aan de tel wel de info kreeg dat het icm met acties mocht en op fb dus niet
de 1+1 actie van ambi pur en de ariel pods van 3,50 , swiffer met 40% korting worden allemaal niet uitbetaald?
wel vreemd dat iemand hier aan de tel wel de info kreeg dat het icm met acties mocht en op fb dus niet