Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
mailtje gestuurd met de vraag over de sticker niet tevreden, geld terug. Zodra dat ik een antwoord heb plaats ik dat hier.
-
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 47 times
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Kreeg net mijn aanvraag terug, omdat ik geen nggt sticker heb en ook geen productcode (moet onder het etiket op de achterkant van de fles staan.)
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier de 2,99 al retour, maar ik had wel al de bon ingestuurd voordat het op hun website gepubliceerd was.
Nu dus alleen maar MET NGGT sticker kopen!!
Ben nu al in 2 supers wezen kijken -> nergens een BLUE WONDER gezien met NGGT-sticker.tequilacin schreef:Hier de 2,99 al retour, maar ik had wel al de bon ingestuurd voordat het op hun website gepubliceerd was.

De productiecode is ontzettend slecht leesbaar. Door met een zaklamp aan de andere kant van de fles te schijnen wordt ie waarneembaar voor het menselijk oog.Buijsje schreef:Kreeg net mijn aanvraag terug, omdat ik geen nggt sticker heb en ook geen productcode (moet onder het etiket op de achterkant van de fles staan.)

Ik heb de stickers gezien bij de AH XL in Helmond.
Ik wacht het nog even af.
Mocht het niet goed gekeurd worden, kan ik hem altijd nog terug brengen (of ruilen als ze wel nog een 'goede' fles hebben staan) Ik had hem bij de Plus vandaan.
Mocht het niet goed gekeurd worden, kan ik hem altijd nog terug brengen (of ruilen als ze wel nog een 'goede' fles hebben staan) Ik had hem bij de Plus vandaan.
Laatst gewijzigd door Marieke op ma 28 nov 2016, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
Marieke
Marieke
-
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 47 times
Ik vind het een beetje flauw dat je de voorwaarden gauw gaat veranderen, eerst stond er de laatste cijfers van de streepjescode.
Dan koop je het en dan zijn de voorwaarden ineens veranderd. Zo is het niet leuk meer.
Dan koop je het en dan zijn de voorwaarden ineens veranderd. Zo is het niet leuk meer.
Maar zijn jullie ook écht ontevreden? 

Deezers schreef:Maar zijn jullie ook écht ontevreden?
Ik vind het het tegenvallen. De kalk zit hier nog steeds op de douchekop terwijl dit met azijn wel weg te krijgen is.
Dus wat heb ik er dan aan?
Had 2 flessen gekocht btw ene is al open, andere nog dicht. Deze breng ik eventueel terug.
Groet,
Marieke
Marieke