gratis flesje "naturalicious"

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
prinses18
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:37

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door prinses18 »

net mailtje ontvangen en ze komen dit donderdag bezorgen tussen 1600 - 2200 uur. ik kon kiezen tussen donderdag of vrijdag. ben benieuwd.
MM12
Berichten: 52
Lid geworden op: do 26 nov 2015, 19:43

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door MM12 »

bij mij maken ze het helemaal spannend :( Ik koos voor bezorging op vrijdag en krijg twee keer een bevestiging. Pakketje wordt nu dus op donderdag én vrijdag bezorgd :lol: :roll:
gravinnetje
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 21:19

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door gravinnetje »

Ja dat heb ik ook!
2 mails zojuist.. 1 op donderdag en 1 op vrijdag. We zullen zien.
Didaatje
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:08

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door Didaatje »

Geen bevestiging gehad, dus neem aan dat ik nu voor niets aan het wachten ben. Ze hebben nog zo'n 20 minuten :D

Inderdaad voor niets gewacht. Was te verwachten, bij de Magnum ging het hetzelfde. Woon ook dicht tegen de Belgische grens in een dorpje misschien te ver rijden
Laatst gewijzigd door Didaatje op wo 11 jan 2017, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door B2B »

Ik laat ze niet komen.
Ik ga echt niet voor een flesje drinken tot 22:00 uur op blijven.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door Marieke »

Gister ontvangen, straks uitproberen
Groet,

Marieke
ang
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:20

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door ang »

Mijn flesje zouden ze gisteren komen brengen. Heb wel 4 mails gehad van Red mijn pakketje.
Laatste mail schrijven ze dat ze vandaag komen want er was iets verwisseld en zat het flesje in de verkeerde auto. ;)
Katootje
Berichten: 115
Lid geworden op: di 17 mei 2016, 20:20

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door Katootje »

Gisteren netjes 19.40 afgegeven! En lekker hmmm ik heb het gele flesje
Maar zou er geen 3,95 voor betalen!
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door ner »

Vanavond is 1 flesje afgeleverd. Via afleverstatus zag ik steeds een verschuiving van het tijdstip, werd steeds later. Moest voor ontvangst tekenen, had ik niet verwacht en zag het ook niet eerder in de reacties staan. Ik kreeg gelijk een mail dat het afgeleverd was samen met kopie van mijn gezette digitale handtekening.
Ik had 2 mails gekregen waar ik bezorgdagen uit kon kiezen. Had de eerste keer woensdag gekozen, paar dagen later weer een mail, weer woensdag gekozen. Ik dacht is toch handiger voor hun voor de bezorging en kan het in 1 keer geleverd worden. En ik dacht misschien is het standaard dat je 2 flesjes krijgt. Maar nee dus. Al zie ik wisselende reacties hier over dat sommigen toch 2 flesjes hebben gekregen.
Ben benieuwd of degenen die nu 2 verschillende dagen voor bezorging hebben opgegeven wel 2 x 1 flesje krijgen.
krientje
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 22:56

Re: gratis flesje "naturalicious"

Bericht door krientje »

Ik zou mijn flesje gisteravond laat krijgen. Rond het te bezorgen tijdstip kreeg ik een email dat het niet gelukt was met het bezorgen. Ze zouden vandaag terug komen. En inderdaad - wel een half uur eerder dan verwacht - stond de bezorger aan de deur. Ik heb een geel flesje gekregen. Ik hoefde niet te tekenen. Zag wel in de bijlage een handtekening. De bezorger had voor het gemak zelf getekend.
Plaats reactie