Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door Mario »

Even je goede voornemens invullen....en wat gegevens, daarna worden er 2 blikjes Red Bull toegestuurd, staat er...
http://mywings.redbull.com/nl-nl/games/goede-voornemens
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door Mariette »

Kan alleen mijn goede voornemen plaatsen en verder niets, klopt dit?
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door Shiven »

Mario, Ook ik kan alleen mijn goede voornemens invullen en op Facebook delen. Heb 2 verschillende browsers gebruikt op mijn laptop, maar er komt geen formulier in beeld waarop ik mijn naw-gegevens kan invullen. Hoe verder? Bedankt alvast.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door Mario »

Shiven schreef:Mario, Ook ik kan alleen mijn goede voornemens invullen en op Facebook delen. Heb 2 verschillende browsers gebruikt op mijn laptop, maar er komt geen formulier in beeld waarop ik mijn naw-gegevens kan invullen. Hoe verder? Bedankt alvast.
Mij was het straks gelukt, zou kunnen zijn dat de blikjes voor vandaag alweer op zijn???
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door Mario »

Inderdaad, op dit moment doet ie het niet meer, je kan alleen nog de goede voornemens invullen, en delen op facebook, twitter of in hun galerij...verder werkt er niks meer, misschien morgen weer?
Elke dag bepaald aantal blikjes?
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door Shiven »

Op het Red Bull blikje dat ik voor mij heb staan is geen telefoonnummer vermeld om in contact te kunnen treden met de Consumentenservice. Ook via de website geen tel. nummer kunnen vinden. Heb even een mailtje de deur uit gedaan om meer informatie over deze actie te kunnen achterhalen. Laat het weten als ik antwoord heb.
I.i.g. bedankt, Mario.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door Mario »

Shiven schreef:Op het Red Bull blikje dat ik voor mij heb staan is geen telefoonnummer vermeld om in contact te kunnen treden met de Consumentenservice. Ook via de website geen tel. nummer kunnen vinden. Heb even een mailtje de deur uit gedaan om meer informatie over deze actie te kunnen achterhalen. Laat het weten als ik antwoord heb.
I.i.g. bedankt, Mario.
Bedankt....
Mariken72
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door Mariken72 »

Bedankt, ik volg en ga het morgenochtend nog een keer proberen! :idea: Wie weet lukt het dan weer wel!
prinses18
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:37

Re: Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door prinses18 »

Gelukt met aanvragen. Alleen raar dat je je postcode niet hoeft in te vullen.
Jo12
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:59

Re: Gratis 2 blikjes Red Bull (thuisgestuurd)

Bericht door Jo12 »

Ik krijg het niet voor elkaar... Ik kan een heleboel goede voornemens insturen, maar nergens mijn adres invullen.
Plaats reactie