Probeer gratis Alpro Fresh Drinks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Probeer gratis Alpro Fresh Drinks

Bericht door Buijsje »

https://static.scoupy.nl/alpro/productFresh-drinks.html



Probeer gratis: Alpro Fresh Drinks
100% plantaardig, heerlijk van smaak! Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één Alpro Fresh Drink.
Kies uit Alpro Soja Original, Soja Light, Soja Ongezoet, Amandel Original, Amandel Ongezoet of Kokosnoot Original.

Kies je voor Soja, dan kies je voor eiwitten. Kies je voor Amandel, dan kies je voor variatie met een lekker notige smaak. Houd je meer van verfrissende drinks? Kies dan voor Kokosnoot!

Probeer Alpro Fresh Drinks nu zo uit het glas, in je havermout of in smoothies!

Voorwaarden

- De geld-terug-actie is alleen geldig bij aankoop van Alpro® Fresh Drinks 1 L met daarop “probeer nu gratis”-communicatie.
- Maximaal één deelnemend product per persoon.
- Je kunt kiezen uit Alpro® Soja Original, Alpro® Soja Light, Alpro® Soja Ongezoet, Alpro® Amandel Original, Alpro® Amandel Ongezoet en Alpro® Kokosnoot Original.
- Alpro® Soja Organic Fresh 1 L en Alpro® Cashew Original 1 L zijn uitgesloten van deze actie.
- Het is niet mogelijk om verschillende Fresh Drinks gratis te proberen. U dient te kiezen uit één van de deelnemende producten.
- Koop het actieproduct in een Nederlandse winkel naar keuze of in een Albert Heijn winkel in België. Bewaar de kassabon!
- Aankopen gedaan in België, in een andere supermarkt dan Albert Heijn, zijn uitgesloten van deze actie.
- Als je een foto van je kassabon maakt, is het belangrijk dat de datum en tijd zichtbaar zijn.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Alpro® Fresh Drinks verpakkingen zonder “probeer nu gratis”-communicatie zijn uitgesloten van deze actie.
- Alpro® Fresh Drinks vind je het koelschap van uw supermarkt, naast gekoelde melkdranken.
- De winkelprijs kan verschillen per supermarkt. De basis voor terugbetaling is het bedrag op de kassabon waar u het product heeft aangekocht. SCOUPY stort het verschil terug van het bedrag op de kassabon tot €0.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- 25% korting: je krijgt 75% cashback over het totaalbedrag van 1 stuk.
- 1 + 1 of 2e halve prijs: je krijgt 50% cashback over het totaalbedrag van 2 stuks.
- (Zakelijke) aankopen die bij een Nederlandse groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
- Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 07-09-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
- Deze actie eindigt op 31-12-2017 óf wanneer alle beschikbare cashbacks zijn uitbetaald.
- Indien deze geld-terug-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
- De geld-terug-actie is een initiatief van Alpro Nederland B.V. De uitvoering/terugbetaling wordt gedaan door Scoupy.
- De kassabon kan tot 4 weken na aanvraag van terugbetaling als bewijs worden opgevraagd door Scoupy.
- Kijk voor meer informatie over Alpro ® op http://www.alpro.com
Minder informatie
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

vreemde voorwaarde?

Bericht door koekje »

een van de voorwaarden is: Alpro® Fresh Drinks verpakkingen zonder “probeer nu gratis”-communicatie zijn uitgesloten van deze actie.

Vtraag me af of dat dan ook op de kassabon staat? want daar dien je een foto van op te sturen en niet van de verpakking.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: vreemde voorwaarde?

Bericht door Famke »

koekje schreef:een van de voorwaarden is: Alpro® Fresh Drinks verpakkingen zonder “probeer nu gratis”-communicatie zijn uitgesloten van deze actie.

Vtraag me af of dat dan ook op de kassabon staat? want daar dien je een foto van op te sturen en niet van de verpakking.
Is denk ik ongeveer hetzelfde als met de Alpro Haver Melk drink. Niet gevraagd, maar wel handig om de juiste verpakking te hebben als zij bv controleren.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: vreemde voorwaarde?

Bericht door koekje »

Famke schreef:
koekje schreef:een van de voorwaarden is: Alpro® Fresh Drinks verpakkingen zonder “probeer nu gratis”-communicatie zijn uitgesloten van deze actie.

Vtraag me af of dat dan ook op de kassabon staat? want daar dien je een foto van op te sturen en niet van de verpakking.
Is denk ik ongeveer hetzelfde als met de Alpro Haver Melk drink. Niet gevraagd, maar wel handig om de juiste verpakking te hebben als zij bv controleren.
Je bedoelt net als de bon ook de verpakking 4 week bewaren? Wat een gedoe :(
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: vreemde voorwaarde?

Bericht door Famke »

koekje schreef:
Famke schreef:
koekje schreef:een van de voorwaarden is: Alpro® Fresh Drinks verpakkingen zonder “probeer nu gratis”-communicatie zijn uitgesloten van deze actie.

Vtraag me af of dat dan ook op de kassabon staat? want daar dien je een foto van op te sturen en niet van de verpakking.
Is denk ik ongeveer hetzelfde als met de Alpro Haver Melk drink. Niet gevraagd, maar wel handig om de juiste verpakking te hebben als zij bv controleren.
Je bedoelt net als de bon ook de verpakking 4 week bewaren? Wat een gedoe :(
Die sowieso die termijn. Ik bedoel dat je ook een niet actieverpakking kan kopen, maar bij een controle loop je dan tegen de lamp. Bij Havermelk ging het goed voor degene die het deden zonder, maar niet iedereen post alles.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Probeer gratis Alpro Fresh Drinks

Bericht door kuikentje »

bij mij staat er "
Deze actie is afgelopen

Helaas, je kunt niet meer meedoen met deze actie. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.
"
Machteld
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:29

Re: Probeer gratis Alpro Fresh Drinks

Bericht door Machteld »

kuikentje schreef:bij mij staat er "
Deze actie is afgelopen

Helaas, je kunt niet meer meedoen met deze actie. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.
"

Hier doet hij het gewoon! Hij staat op 100%.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Probeer gratis Alpro Fresh Drinks

Bericht door AmeGrunn »

Machteld schreef:
kuikentje schreef:bij mij staat er "
Deze actie is afgelopen

Helaas, je kunt niet meer meedoen met deze actie. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.
"

Hier doet hij het gewoon! Hij staat op 100%.
Ja, hij staat weer open, op 100%. Ingangsdatum actie is 7-9-2017. Ik heb hem gisteren gekocht (tegen 19 uur), van indiening bevestiging gehad, maar nog geen bericht over goedkeuring.
Gebruikersavatar
Natasja79v
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:05

Re: Probeer gratis Alpro Fresh Drinks

Bericht door Natasja79v »

hier is die weer "dicht". Rommelig begin. Ik wacht het nog even af.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Probeer gratis Alpro Fresh Drinks

Bericht door AmeGrunn »

Rommelig, inderdaad!
Ik kreeg vandaag een e-mail dat mijn aanvraag afgekeurd is om dat ik een verkeerde product variatie gekocht zou hebben. Niks is minder waar.
Ik heb gelijk met Scoupy gebeld, en ik moest van ze een e-mail naar klantenservice@scoupy.com sturen met alle gegevens. Dan zou het alsnog goedgekeurd worden volgens de medewerker.
Ik wacht af ...
Plaats reactie