Probeer nu Persil Power-Mix Caps gratis
Re: Probeer nu Persil Power-Mix Caps gratis
lees net dat er maar 4500 beschikbaar zijn! dat gaat snel op vrees ik
weet iemand hoe je erachter kan komen hoeveel er nog over zijn? straks zit ik hier met veel te dure wasmiddel

weet iemand hoe je erachter kan komen hoeveel er nog over zijn? straks zit ik hier met veel te dure wasmiddel
Volgens mij zetten ze dat meestal op de site als het (bijna) op is en kassabonnen van die dag ( of tot aan dat tijdstip) worden nog vergoed. Maar eigenlijk zou je dan de link van de site moeten hebben waar het vandaan komt (nu kom ik direct bij het invullen van het adres), maar zeg maar de site "ervoor" waar de actie staat en staat dat er 4500 vergoed worden of waar een soort teller staat, vaak is dat kortingisleuk.nl zelf, of de website van het product, maar daar kan ik zo snel niets vinden.
Trouwens, ik heb bijna altijd nog restjes waspoeder achteraf tussen mijn was zitten bij gebruik van de caps, zeker bij 30 en 40 graden en een enkele keer ook " plakrestjes" van het omhulsel, hebben jullie daar ook last van?
Trouwens, ik heb bijna altijd nog restjes waspoeder achteraf tussen mijn was zitten bij gebruik van de caps, zeker bij 30 en 40 graden en een enkele keer ook " plakrestjes" van het omhulsel, hebben jullie daar ook last van?
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 1 time
@Annett,
Ja, ik heb ook restjes inderdaad, van die bolletjes; zitten overal nog tussen. En liggen dus ook voor mijn wasmachine en op zolder waar ik droog als het geen mooi weer is. Handig met een pup in huis. Maar ook inderdaad het plakkerige van het omhulsel zit meestal nog in de wasmachine.
Ik heb er een mailtje over gestuurd naar Persil; lijkt me handig dat Persil dat weet
Ja, ik heb ook restjes inderdaad, van die bolletjes; zitten overal nog tussen. En liggen dus ook voor mijn wasmachine en op zolder waar ik droog als het geen mooi weer is. Handig met een pup in huis. Maar ook inderdaad het plakkerige van het omhulsel zit meestal nog in de wasmachine.
Ik heb er een mailtje over gestuurd naar Persil; lijkt me handig dat Persil dat weet

Volgens mij weten ze ervan, want op de Facebookpagina zijn er ook al klachten, en ze sturen een standaardmailtje terug , waar je heel veel gegevens en foto's moet opsturen, daar had ik nog niet zo veel zin in. Denk dat het ook een beetje aan de waterbesparende wasprogramma's ligt en hoeveel was je per keer erin doet. Als je een ouder type wasmachine hebt en de trommel maar halfvol doet, heb je daar misschien minder last van.monique33 schreef:@Annett,
Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar is het misschien een idee om die caps in zo'n wasnetje te doen voor de delicate was. Zo blijven de eventuele plakrestjes in het netje zitten.Annett schreef:Trouwens, ik heb bijna altijd nog restjes waspoeder achteraf tussen mijn was zitten bij gebruik van de caps, zeker bij 30 en 40 graden en een enkele keer ook " plakrestjes" van het omhulsel, hebben jullie daar ook last van?
Bedankt voor de tip net gekocht bij Kruidvat voor € 3.49
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
6,92€ betaald voor 14 van die caps. Dat is wel de moeite!
Bedankt voor deze tip.
Bedankt voor deze tip.
Die tip van dat wasnetje ga ik ook proberen.
Ik zie ook dat er regelmatig waspoeder achter blijft. Het gaat ook in het filter van de droger zitten, dus het blijft aan de kleding plakken.
Ook wel eens gehad dat zwarte kleding nog behoorlijk onder het witte waspoeder zat...
Ik zie ook dat er regelmatig waspoeder achter blijft. Het gaat ook in het filter van de droger zitten, dus het blijft aan de kleding plakken.
Ook wel eens gehad dat zwarte kleding nog behoorlijk onder het witte waspoeder zat...
Groet,
Marieke
Marieke