Pagina 4 van 4
Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Geplaatst: wo 14 jun 2017, 12:58
door B2B
Ik heb net ook een mail gestuurd.
Dus dan hebben ze er al 2

Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Geplaatst: wo 14 jun 2017, 13:16
door Marleen
Jee wat een gedoe

ik heb ook nog geen uitbetaling gehad. Als ik daar nou ook een mail met screenshot en al over moet gaan sturen... nadat ik eerder al heb moeten bellen dat t product dat ik had gekocht ineens verdwenen was uit de lijst en ook daar een mail over heb moeten sturen.... dat doe ik dan ook niet meer met reclamefolder

Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Geplaatst: do 15 jun 2017, 06:46
door Marleen
Ik had ook een mail gestuurd gisteren. Ik heb geen reactie gehad, maar ze hebben het geld wel overgemaakt nu.
Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Geplaatst: do 15 jun 2017, 08:49
door AmeGrunn
Marleen schreef:Ik had ook een mail gestuurd gisteren. Ik heb geen reactie gehad, maar ze hebben het geld wel overgemaakt nu.
Top! Nou maar hopen dat de anderen het geld ook deze week nog binnen krijgen.
Ik ben bij ABN AMRO, en ik heb het zonet gekregen!
Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Geplaatst: do 15 jun 2017, 10:34
door B2B
Ik heb het binnen

Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Geplaatst: do 15 jun 2017, 10:56
door AmeGrunn
Zonet kreeg ik deze e-mail.
"Hi!
Bedankt voor je bericht. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het hoort inderdaad niet zo lang te duren, dus we hebben er even naar gekeken. Het blijkt dat de verwerking bij de bank niet helemaal is goed gegaan, waardoor de verzilvering niet is doorgekomen. We werken er hard aan en we verwachten het bedrag deze week nog aan je uit te betalen!
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Marjolein
Klantenservice Reclamefolder.nl"