Pagina 4 van 6
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: ma 19 mar 2018, 20:55
door Famke
ikka schreef:Ik heb de mona en vlaflip bij eurosparen staan. Maar omdat daar mijn bankgegevens niet ingevuld staan kan ik niet meedoen.
Mijn bankgegevens zijn bij optimel bekend.
Ik ben er al eens achterheen geweest maar volgens de klantenservice mag ik maar bij 1 site ingeschreven staan.
Bij Campina staat bij mij de chocomel en ook de Mona maar ook via daar kan ik niet meedoen omdat mijn banknummer er niet staat.
In mijn Optimel account staat alleen de latte.
Campina heeft mij eerder gezegd dat de account van bv Appelsientje gewoon te gebruiken is bij hun andere Eurospaarmerken. Vreemd dat zij nu dit beleid aanhouden. Kan je niet bij Campina het banknummer erin zetten?
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: ma 19 mar 2018, 21:23
door Chrisje9999
Je kunt inderdaad maar 1 account hebben maar met dat account kun je op alle sites inloggen en dan staat er ook overal hetzelfde.
Gebruik je wel overal hetzelfde emailadres en hetzelfde wachtwoord?
Famke schreef:ikka schreef:Ik heb de mona en vlaflip bij eurosparen staan. Maar omdat daar mijn bankgegevens niet ingevuld staan kan ik niet meedoen.
Mijn bankgegevens zijn bij optimel bekend.
Ik ben er al eens achterheen geweest maar volgens de klantenservice mag ik maar bij 1 site ingeschreven staan.
Bij Campina staat bij mij de chocomel en ook de Mona maar ook via daar kan ik niet meedoen omdat mijn banknummer er niet staat.
In mijn Optimel account staat alleen de latte.
Campina heeft mij eerder gezegd dat de account van bv Appelsientje gewoon te gebruiken is bij hun andere Eurospaarmerken. Vreemd dat zij nu dit beleid aanhouden. Kan je niet bij Campina het banknummer erin zetten?
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: ma 19 mar 2018, 23:27
door ikka
Ik kan maar bij 1 site het banknummer invullen.
Nu net weer bij Milner gekeken en:
Je IBAN-rekeningnummer is al in gebruik op een ander account. Je kunt per geld-terug-actie maar één keer deelnemen met een rekeningnummer.
Ik kan overal met hetzelfde emailadres en wachtwoord inloggen maar ik heb overal een ander aantal punten.
Misschien heb ik mij in het verleden overal apart aangemeld?
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: di 20 mar 2018, 10:09
door Annett
ikka schreef:Ik kan maar bij 1 site het banknummer invullen.
Nu net weer bij Milner gekeken en:
Je IBAN-rekeningnummer is al in gebruik op een ander account. Je kunt per geld-terug-actie maar één keer deelnemen met een rekeningnummer.
Ik kan overal met hetzelfde emailadres en wachtwoord inloggen maar ik heb overal een ander aantal punten.
Misschien heb ik mij in het verleden overal apart aangemeld?
Ik heb net bij de Eursparenapp gekeken en bij "mijn gegevens" kan ik helemaal geen Bankrekeningnummer invullen of veranderen, maar als ik een gratis product invul komt er te staan dat het geld naar rekening ********123 wordt overgemaakt.
Bij Optimel via de website heb ik wel de optie om de bankrekeningnummer onder "mijn gegeven" te veranderen. En bij Eurosparen via de website zag ik nu ook dat je het rekeningnummer kunt aanpassen. Misschien zijn de e-mail adres en de bankrekeningnummer gekoppeld en mag de bankrekening maar één keer voorkomen?
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: di 20 mar 2018, 16:29
door Marry
Je kunt vragen of ze alle accounts koppelen, dat heb ik ook laten doen
Annett schreef:ikka schreef:Ik kan maar bij 1 site het banknummer invullen.
Nu net weer bij Milner gekeken en:
Je IBAN-rekeningnummer is al in gebruik op een ander account. Je kunt per geld-terug-actie maar één keer deelnemen met een rekeningnummer.
Ik kan overal met hetzelfde emailadres en wachtwoord inloggen maar ik heb overal een ander aantal punten.
Misschien heb ik mij in het verleden overal apart aangemeld?
Ik heb net bij de Eursparenapp gekeken en bij "mijn gegevens" kan ik helemaal geen Bankrekeningnummer invullen of veranderen, maar als ik een gratis product invul komt er te staan dat het geld naar rekening ********123 wordt overgemaakt.
Bij Optimel via de website heb ik wel de optie om de bankrekeningnummer onder "mijn gegeven" te veranderen. En bij Eurosparen via de website zag ik nu ook dat je het rekeningnummer kunt aanpassen. Misschien zijn de e-mail adres en de bankrekeningnummer gekoppeld en mag de bankrekening maar één keer voorkomen?
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: di 20 mar 2018, 17:56
door ikka
Dat zal ik eens vragen.
De vorige keer kreeg ik als antwoord dat ik maar 1 account mag hebben.
Marry schreef:Je kunt vragen of ze alle accounts koppelen, dat heb ik ook laten doen
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: di 20 mar 2018, 18:55
door Famke
ikka schreef:Dat zal ik eens vragen.
De vorige keer kreeg ik als antwoord dat ik maar 1 account mag hebben.
Marry schreef:Je kunt vragen of ze alle accounts koppelen, dat heb ik ook laten doen
Dat is inderdaad de regel.
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: di 20 mar 2018, 19:04
door ikka
Ik blijf het toch vreemd vinden dat er overal persoonlijke acties staan bij, optimel, campina, eurosparen etc.
Ik heb namelijk maar 1 account.
Famke schreef:ikka schreef:Dat zal ik eens vragen.
De vorige keer kreeg ik als antwoord dat ik maar 1 account mag hebben.
Marry schreef:Je kunt vragen of ze alle accounts koppelen, dat heb ik ook laten doen
Dat is inderdaad de regel.
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: di 20 mar 2018, 19:17
door Famke
ikka schreef:Ik blijf het toch vreemd vinden dat er overal persoonlijke acties staan bij, optimel, campina, eurosparen etc.
Ik heb namelijk maar 1 account.
Famke schreef:ikka schreef:Dat zal ik eens vragen.
De vorige keer kreeg ik als antwoord dat ik maar 1 account mag hebben.
Dat is inderdaad de regel.
Ik zou er gebruik van maken en dan alle accounts samen laten voegen. Als ik kijk en inlog overal zie ik enkel wat ik via Campina ook kan zien.
Re: Persoonlijke actie: Gratis Chocomel via Eurosparen (diverse persoonlijke acties mogelijk)
Geplaatst: di 20 mar 2018, 20:31
door ikka
Ik kan er geen gebruik van maken.
Als ik de code invul en mijn bankrekening komt er te staan:
Je IBAN-rekeningnummer is al in gebruik op een ander account.
Famke schreef:ikka schreef:Ik blijf het toch vreemd vinden dat er overal persoonlijke acties staan bij, optimel, campina, eurosparen etc.
Ik heb namelijk maar 1 account.
Famke schreef:
Dat is inderdaad de regel.
Ik zou er gebruik van maken en dan alle accounts samen laten voegen. Als ik kijk en inlog overal zie ik enkel wat ik via Campina ook kan zien.