Pagina 7 van 7
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: vr 03 feb 2017, 22:27
door Sue-tje

geen enkele reden om niet goed te keuren want alles hebben ze inclusief foto fles en bon met sticker
Dank dat je één van onze producten hebt gekocht en geprobeerd. We hebben veel positieve reacties op onze vernieuwde en verbeterde varianten ontvangen. Daarom vinden wij het jammer dat je niet tevreden bent.
Helaas kunnen wij de aanvraag niet verwerken omdat het formulier niet volledig is ingevuld en/of ingevuld met een onjuist product. Aan deze ‘Niet Goed, Geld Terug’ actie, zijn 15 voorwaarden verbonden. Check ze op onze officiële website
www.Bluewonder.nl. Alleen volledig / juist ingevulde formulieren kunnen wij in behandeling nemen. De actie geldt alleen voor de flacons met de vernieuwde receptuur, voorzien van de niet goed geld terug sticker.
Mocht het van toepassing zijn; er zijn verschillende forums en websites in omloop waar Blue Wonder geen weet van heeft. Deze informeren u onjuist of tonen een onjuist niet goed geld terug formulier. Deze sites zijn niet van of namens ons gepubliceerd. Wij vinden dit heel vervelend dat verschillende partijen hiervan de dupe zijn. Alleen op onze officiële site staan de juiste gegevens.
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: vr 03 feb 2017, 23:29
door Famke
Had ik ook. Terug geantwoord wat zij dan missen omdat ze toch alle 15 de punten hadden en of ze wilden aangeven wat zij dan misten met weer info van eerdere mail + foto. Wat heen en weer gemail, maar uiteindelijk namen ze hem toch in behandeling en zou ik in 4 weken mijn geld terug krijgen wat gelukkig korter werd. Maar voor mij echt niet meer Blue Wonder. Vroeger goed, maar vernieuwing is niet altijd even goed.
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: zo 05 feb 2017, 21:57
door Sue-tje
De vernieuwing is inderdaad niet echt een verbetering. Heb ze vrijdag avond inderdaad gestuurd dat ik het via de juiste site heb ingestuurd, met foto's van fles sticker en bon en de vragen beantwoord heb. En de vraag gesteld wat ze dan missen. Ik ben heel benieuwd naar hun reactie.. Dit maakt boos. Hoe kom ik onder de actie uit
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: ma 06 feb 2017, 07:55
door suriboy
Sue-tje schreef:De vernieuwing is inderdaad niet echt een verbetering. Heb ze vrijdag avond inderdaad gestuurd dat ik het via de juiste site heb ingestuurd, met foto's van fles sticker en bon en de vragen beantwoord heb. En de vraag gesteld wat ze dan missen. Ik ben heel benieuwd naar hun reactie.. Dit maakt boos. Hoe kom ik onder de actie uit
Op je strepen blijven staan. Je bent niet de eerste die dit is overkomen.
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: ma 06 feb 2017, 13:59
door Famke
En ook niet de laatste.

Ze verwezen dat het fout stond vermeld op een of ander forum en reageren blijkbaar op elke mail afwijzend.
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Geplaatst: do 02 mar 2017, 00:22
door kuikentje
vandaag bij de super eindelijk zien staan maar eerlijk gezegd twijfel ik nu of ik hem wel moet kopen na het lezen van jullie reacties
