Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
riskje
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:17

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door riskje »

vandaag alle 6 de produkten gekocht, gelijk ingevoerd nu maar afwachten.. erg leuk!! Bedankt voor het plaatsen!!!
abcdefg
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 23:41

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door abcdefg »

Ik heb ook alle 6 de producten gekocht, en er zijn er 3 terugbetaald.
Even afwachten of en wanneer de rest komt.
marjanneke67
Berichten: 55
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door marjanneke67 »

Leuke actie....
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door Jacky's »

Steeds aangenaam verrast door Scoupy met o.a. de snelheid van het bedrag overmaken. Ga niet eens meer een signalering maken in mijn agenda. Super hoor.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door Mariette »

Actie is verlengd tot en met 7 Maart krijg ik net via de mail.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door Florence »

Ik hebzojuist 6 artikelen gekocht en wil het nu invoeren maar begrijp uit al jullie berichten dat ik eerst 6 coupons moet hebben? Hoe kom ik aan die 6 coupons?
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door Mariette »

Deze kun je vinden als je inlogt ip de site van scoupy, even aanklikken en dan zie je je eigen gegevens. Kassabon uploaden en door naar de volgende,succes ermee
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door Florence »

Helaas ik heb al 20 x op die balk van de gratis cashback geklikt, maar hij gaat niet verder. Ik heb op mijn ipad de app geinstalleerd, maar ook daar kom ik geen coupons tegen. Ik heb al 10 x dat filmpje gezien hoe het werkt, maar ze laten niet zien op dat filmpje waar die coupon zit. Dus ik ga maar terug naar appie denk ik.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door Florence »

Hallo mariette
Bedankt voor je reactie. Ik heb de app eraf gegooid en opnieuw geinstallleerd en toen stond er onderaan een varkentje met cashback. Toen kon ik 1 actie invoeren, onderaan stond een ornaje balk met terug naar actie maar daar kon ik niet op klikken, althans de vorige pagina kwam niet.
Dus uiteindelijk 6 x de app eraf gegooid en 6 x opnieuw geinstalleerd, ik heb nu alle 6 acties in kunnen voeren, ben er wel een uur mee bezig geweest maar het is gelukt.
Wel omslachtig op deze manier.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken

Bericht door Chrisje9999 »

Op de site van Scoupy iets naar beneden scrollen en daar staan alle artikelen te beginnen bij de chio chips, als je daar op klikt kun je verder, lezen en het wijst zich vanzelf.

Bij de app klik je op het varkentje met eronder cashback, dit staat helemaal onderaan en dan komen de bonnen. Zie je geen bonnen maar een landkaart klik dan even rechtsboven op de 4 puntjes met 4 streepjes. Wel even naar beneden scrollen welke bon je wilt gebruiken.

Hoop dat het zo lukt.

Florence schreef:Helaas ik heb al 20 x op die balk van de gratis cashback geklikt, maar hij gaat niet verder. Ik heb op mijn ipad de app geinstalleerd, maar ook daar kom ik geen coupons tegen. Ik heb al 10 x dat filmpje gezien hoe het werkt, maar ze laten niet zien op dat filmpje waar die coupon zit. Dus ik ga maar terug naar appie denk ik.
Plaats reactie