Actiecode voor gratis kaart + postzegel t.w.v. €2,54 @ Kaart Wereld tot en met 10 mei

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Actiecode voor gratis kaart + postzegel t.w.v. €2,54 @ Kaart Wereld tot en met 10 mei

Bericht door monique33 »

Actiecode voor gratis kaart + postzegel t.w.v. €2,54 @ Kaart Wereld
Via AH Bonus kan je gratis een kaart met postzegel opsturen t.w.v €2,54 op Kaart Wereld. Gebruik hier voor actiecode: AHKAART18
Iedereen kan deze actiecode gebruiken.

Actievoorwaarden:

Deze actie is geldig tot en met 10 mei 2015. De actiecode AHKAART18 is eenmalig te gebruiken en is niet te combineren met andere acties en/of actiecodes. De code heeft een maximale waarde van € 2,54 (Ansichtkaart van €1,50 met account of € 1,85 zonder account + postzegel voor verzending van € 0,69). Wil je een luxere kaart sturen of iemand verrassen met een cadeau erbij? Je krijgt de waarde van de kaart dan als korting op het totaalbedrag van je bestelling. De actiecode is niet inwisselbaar voor contanten.

http://www.kaartwereld.nl/
Kwam hem tegen, moet zelf nog proberen, maar naar wat ik begrijp; één per mailadres.
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Actiecode voor gratis kaart + postzegel t.w.v. €2,54 @ Kaart Wereld tot en met 10 mei

Bericht door monique33 »

Dit lijkt trouwens wel op dezelfde gratis kaart voor moederdag die Ollie heeft gemeld? Alleen deze die ik meld is voor 2,54 euro. Wel zelfde actiecode: AHKAART18.
Ik hem net een mooie fotokaart gemaakt; leuk!
Plaats reactie