Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Bericht door feelings »

indy777 schreef:je mag alles in één keer afrekenen toch?,zodat alles op één bon staat en die voor elke cashback scannen...( je gebruikt dan dus steeds dezelfde bon )
Ja Indy dat is mogelijk.Gewoon in 1 x afrekenen en daar voor elke cashback scannen :) Steeds dezelfde bon.
Olliez
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 18:40

Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Bericht door Olliez »

Nu al goedegekeurd!

Je mag schijnbaar kiezen:

Help de slachtoffers in Nepal met jouw Cashback-tegoed!
Wij willen je de mogelijkheid bieden om jouw Cashback-tegoed met één simpele klik rechtstreeks te doneren aan de slachtoffers van de vreselijke aardbevingsramp in Nepal. Maak hieronder je keuze kenbaar. Wij garanderen dat we het tegoed voor Nepal per dag namens onze gebruikers overmaken aan Giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties. Alvast hartelijk bedankt voor je steun!
indy777
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:00

Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Bericht door indy777 »

feelings schreef:
indy777 schreef:je mag alles in één keer afrekenen toch?,zodat alles op één bon staat en die voor elke cashback scannen...( je gebruikt dan dus steeds dezelfde bon )
Ja Indy dat is mogelijk.Gewoon in 1 x afrekenen en daar voor elke cashback scannen :) Steeds dezelfde bon.

dankje feelings....moet alleen nog een keer terug voor het bier,hadden ze nog niet
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Bericht door Florence »

petra en angeliek dank voor jullie antwoorden!
die kip had ik dus uit mezelf nooit bij de mayonaise gezocht.
sheann
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 02 mar 2015, 15:45

Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Bericht door sheann »

De Target kip hadden ze nog nooit van gehoord bij de Jumbo Arnhem De Laar
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Alleen keuze om te doneren (1 klik) ??

Bericht door koekje »

Olliez schreef:Nu al goedegekeurd!

Je mag schijnbaar kiezen:

Help de slachtoffers in Nepal met jouw Cashback-tegoed!
Wij willen je de mogelijkheid bieden om jouw Cashback-tegoed met één simpele klik rechtstreeks te doneren aan de slachtoffers van de vreselijke aardbevingsramp in Nepal. Maak hieronder je keuze kenbaar. Wij garanderen dat we het tegoed voor Nepal per dag namens onze gebruikers overmaken aan Giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties. Alvast hartelijk bedankt voor je steun!

Vraag is even, Olliez, heb je ook gekozen? Ik zag het ook staan, er staat ook dat je met 1 simpele klik al doneert. Als je klikt dan doneer je dus direct (1 klik staat er) dan heb je geen keuze. Het is mij niet duidelijk wat nu te doen, moet ik nog een keuze maken, wat gebeurd er als ik niet op de knop klik, wordt er dan niet gedoneerd en niet uit betaald?

Verwarrend wel, een zichtbare optie met twee keuzes:

1. ik doneer wel
2. ik doneer niet

was duidelijker geweest.
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Bericht door feelings »

Ik ben dat wel met je eens. Het is toch een beetje onduidelijk. Ik vermoed dat als je klikt dat je dan een donatie hebt gedaan, maar zeker weten doe ik het helaas niet..
Lotje
Berichten: 105
Lid geworden op: za 03 jan 2015, 22:56

Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Bericht door Lotje »

De kassabon is weer snel goedgekeurd, maar helaas gaan ze voor de optimel kwark 1,53 overmaken terwijl ik 1,65 betaald heb :(
diana
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:55

Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Bericht door diana »

Ik vind het ook verwarrend,maar er staat bij de uitleg op facebook dat als je niets doet,je het bedrag gewoon gestort krijgt,dus ik wacht het gewoon maar rustig af
darh
Berichten: 13
Lid geworden op: di 25 nov 2014, 16:59

Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;

Bericht door darh »

Ik heb het even geprobeerd, als je op die knop in de mail klikt kom je op een webpagina waar je een keuze kan maken. Het is dus niet zo dat je gelijk doneert als je in die mail op die knop klikt.
Plaats reactie