KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdoekje

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door Lois »

Voor mij is Hilversum 15 kilometer rijden, en daar ga ik dus niet voor rijden.
Groetjes, Lois
Angel1990
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:41

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door Angel1990 »

Ik woon in Emmen. Maar moest vandaag naar Zevenaar verjaardag dus in Arnhem gekeken, en volgende week naar Zwolle bij vrienden dus daar dan even kijken. :) Alleen jammer dat naar Arnehm ga en ze al lang niks hebben staan. Wel heb ik fusulinne gevonden van honig
druppel
Berichten: 116
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 00:37

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door druppel »

arnhem ;dat is gek ! |Donderdag stond er nog pickwick , koekjes en kroepoek !
Angel1990
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:41

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door Angel1990 »

druppel schreef:arnhem ;dat is gek ! |Donderdag stond er nog pickwick , koekjes en kroepoek !
Vreemd die knul is winkel rond gelopen en nog nagevraagd en zei dat ze al lang niet mee deden.
CouponOma
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:24

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door CouponOma »

joke1968 schreef:de display in Heemskerk is ook weg
Filiaalmanager in Heemskerk zegt dat als de voorraad op is en display leeg, ze de display achter zetten.
Pas als er nieuwe voorraad is gaan ze de display weer gevuld in de winkel zetten.
Ghislaine
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:59

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door Ghislaine »

Druplid ik ga ook naar Hilversum maar dacht dat deze er al stond :o
druplit
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 nov 2014, 07:19

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door druplit »

Ghislaine schreef:Druplit ik ga ook naar Hilversum maar dacht dat deze er al stond :o
De Bavaria Appel was nieuw t.o.v. van mijn vorige bezoek (en melding van de producten hier).
Kortingisleuk.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: do 30 apr 2015, 15:32

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door Kortingisleuk.nl »

Beste mensen,

Omdat er wat onduidelijkheid is over de actie met de Kortingisleuk stickers geven wij hierbij een toelichting.
De actie is op dit moment aan het aflopen. Er komen geen nieuwe actieproducten meer bij. Het kan dus zijn dat bij de deelnemende winkels geen producten met sticker meer verkrijgbaar zijn. De producten met sticker die nog wel in het actieschap liggen kun je nog wel terug vragen op de website.

Mochten jullie nog vragen hebben dan horen wij dit graag!
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door margreetK »

CouponOma schreef:
joke1968 schreef:de display in Heemskerk is ook weg
Filiaalmanager in Heemskerk zegt dat als de voorraad op is en display leeg, ze de display achter zetten.
Pas als er nieuwe voorraad is gaan ze de display weer gevuld in de winkel zetten.
was gisteren in heemskerk en daar werd mij verteld dat het display klaar stond om terug gestuurd te worden...actie was afgelopen
het is en blijft een achterlijke actie van KIL alhoewel zij het waarschijnlijk niet zelf verzonnen hebben maar de fabrikanten
Gebruikersavatar
Intellia
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 04 mei 2015, 21:32

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door Intellia »

Vandaag in s'Gravendeel geweest.
Er zijn nog Lassie, Pepsi, Conimex, Pickwick, Milka en Bavaria te koop met stickers.
Doe je voordeel mee!

P. S. Plenty schoonmaakdoekjes heb ik nergens nog gevonden, was in 3 verschillende winkels geweest met KIL actieschap
Plaats reactie