gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Machteld
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:29

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door Machteld »

Naromi, hierbij de foto!
Het pak is houdbaar tot 01/2016
SDC148380000.jpg
SDC148380000.jpg (92.19 KiB) 4786 keer bekeken
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door Shiven »

Jo12 schreef:De pakken zonder sticker, hier in de winkels, zijn houdbaar tot 2017...
Dan lijkt het erop, Jo12, dat de actiepakken al zijn geweest in jouw supermarkt :-(
Ik vind dit een 'vervelende' actie, waar je geen touw aan vast kunt knopen.
Contact met de Consumentenservice levert niet veel duidelijkheid op.
Succes i.i.g. bij het vervolg van je zoektocht.
Tot nu toe lees ik volgens mij alleen nog maar berichten dat de actieverpakkingen gevonden zijn bij een Jumbo supermarkt;
niet bij een Albert Heijn. Wie nieuwe informatie heeft, gelieve het te melden. Superdank alvast!
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door Deezers »

Ik snap het product ook niet echt. Je hebt behalve het pakje pasta zelf ook nog verse groenten en een pakje Honig kruiden of eigen pastasaus nodig en uiteraard gehakt. Volgens mij is het dus puur dat je niet apart pasta hoeft te koken en dat je dus een pan minder hoeft te gebruiken en af te wassen... Is dat nou 2 euro waard? :lol:
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door Shiven »

Inderdaad...en het is ook geen pak van 500 gram, zoals we gewend zijn, maar slechts de helft. Peperduur dus.
zonnetje24
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:46

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door zonnetje24 »

ik had het al eens gekocht, maar het is erg makkelijk en smaakvol.
Vind het zelf ook makkelijk dat alles in een pan kan.
ik hoop echt dat ik ze in een winkel nog kan vinden.
Kunnen we toch gratis nog eens genieten
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door Deezers »

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, kijk al een maand of het er is. Nog steeds oude verpakkingen hier en ze kopen pas nieuwe in als alles op is. Dat duurt dus nog wel ff. Sowieso hadden ze deze actie veel later moeten starten, want ze proberen gewoon eerst de oude verpakkingen op te maken (logisch) maar zonder sticker krijg je gewoon geen geld terug en daar is het gewoon te duur voor.
Lotje
Berichten: 105
Lid geworden op: za 03 jan 2015, 22:56

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door Lotje »

Shiven schreef:
Jo12 schreef:De pakken zonder sticker, hier in de winkels, zijn houdbaar tot 2017...
Dan lijkt het erop, Jo12, dat de actiepakken al zijn geweest in jouw supermarkt :-(
Ik vind dit een 'vervelende' actie, waar je geen touw aan vast kunt knopen.
Contact met de Consumentenservice levert niet veel duidelijkheid op.
Succes i.i.g. bij het vervolg van je zoektocht.
Tot nu toe lees ik volgens mij alleen nog maar berichten dat de actieverpakkingen gevonden zijn bij een Jumbo supermarkt;
niet bij een Albert Heijn. Wie nieuwe informatie heeft, gelieve het te melden. Superdank alvast!
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik heb net een pak in kunnen vullen (de andere variant was nog zonder sticker) en ik ontving registratienummer 340. Dan hebben er waarschijnlijk nog niet zo heel veel pakken in de schappen gestaan.
Machteld
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:29

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door Machteld »

Deezers schreef:Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, kijk al een maand of het er is. Nog steeds oude verpakkingen hier en ze kopen pas nieuwe in als alles op is. Dat duurt dus nog wel ff. Sowieso hadden ze deze actie veel later moeten starten, want ze proberen gewoon eerst de oude verpakkingen op te maken (logisch) maar zonder sticker krijg je gewoon geen geld terug en daar is het gewoon te duur voor.
Ik ben vorige week ook naar dezelfde Jumbo geweest, er stonden toen nog veel verpakkingen, schap stond bijna vol!
Paar dagen terug ben ik weer geweest en toen zag ik ineens de verpakkingen mét sticker in het schap staan, dus ze kopen niet pas in, als de oude verpakkingen op zijn!!
sheann
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 02 mar 2015, 15:45

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door sheann »

Ik heb gisteren de Wok Fussilli met actiesticker bij de Jumbo De Laar Oost gehaald.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: gta Honig Wokpasta Spaghettini/Fussili

Bericht door tequilacin »

Hier in het zuiden ook bij een Jumbo gevonden!
Plaats reactie