Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Angel1990
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:41

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door Angel1990 »

LCX schreef:Die zijn heel snel op, amper 4 dagen terwijl er geen aantal bij de voorwaarden stond. In totaal 65.000 producten maar lijkt me slechts een klein deel Cardini geweest te zijn. Jammer.

Gebruikte Coupons bij Cardini is : 5854
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door Shiven »

@Angel1990, hoe kun je zien dat het aantal gebruikte coupons van Cardini's 5854 is?
(Misschien alleen zichtbaar als je de app op je smarthone of tablet hebt??)
Angel1990
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:41

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door Angel1990 »

Shiven schreef:@Angel1990, hoe kun je zien dat het aantal gebruikte coupons van Cardini's 5854 is?
(Misschien alleen zichtbaar als je de app op je smarthone of tablet hebt??)
Ik kijk op me smartphone,
Als ik dan naar Cardini ga
Dan zie opslaan staan, Sterretje (volgen) Een pijltje zodat je het op Mail, fb of twitter kan zetten. En daarnaast zie ik een plaatje van 3 coupons.

Als ik op die coupon plaatje klik
Zie ik hoeveel mensen Cardini volgt : 8379
En gebruikte coupons : 5860
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door tequilacin »

Heb alle geld al binnen 2 dgn terug; Top!! Ik heb ook eens die Mug Cake geprobeerd, maar dat is me toch goor... :o
Die Cardini daarentegen vonden we wel erg lekker. :lol:
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door moontjemoon »

Ik ben even op de site van scoupy aan het kijken, zie ik ineens dat ik weer een coupon heb voor het bier, terwijl dat geld al op mijn rekening staat.
Nog iemand die dat heeft?
Machteld
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:29

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door Machteld »

moontjemoon schreef:Ik ben even op de site van scoupy aan het kijken, zie ik ineens dat ik weer een coupon heb voor het bier, terwijl dat geld al op mijn rekening staat.
Nog iemand die dat heeft?
Hier niet Moontjemoon!! Dus je hebt geluk! 8-)
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door Deezers »

Hier is het bier al sinds maandag op... nagevraagd en komt ook niet meer binnen deze week... leveringsproblemen. Toevallig! :( Maar om nou in deze hitte naar een andere super te gaan is ook beetje zonde want als ik zag hoe druk het net was zal het bier overal wel op zijn!! En de coupons tikken ook al bijna de 10.000 aan dus gok dat vandaag de laatste dag is helaas..
Jisca
Berichten: 142
Lid geworden op: za 13 jun 2015, 15:48

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door Jisca »

Ik heb gisteren de Cardini's dressing eindelijk kunnen vinden en dus gekocht bij AH Hoog Catharijne Utrecht.
Toen ik thuis kwam en mijn geld wilde terugvragen kwam ik er dus achter dat er geen coupons meer waren..
Het lijkt me wel lekkere dressing dus ik denk dat ik hem ga houden, terugbrengen is zoveel moeite.
Maar een fles van ruim 3 euro doe ik niet nog een keer natuurlijk! Jammer.... gelukkig wel de Amstel teruggekregen en Vifit gisteren ook ingediend.
computerbuckje
Berichten: 1
Lid geworden op: za 13 jun 2015, 17:01

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door computerbuckje »

Ik had hetzelfde met de dressing, aangekocht en de coupons op. Ik heb dat gemeld op facebook en een reactie gekregen. Ik kon de bon nog insturen via scoupy, meteen gedaan en meteen geld terug.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy Cashback Parade 8 Juni.

Bericht door Deezers »

Jisca schreef:Ik heb gisteren de Cardini's dressing eindelijk kunnen vinden en dus gekocht bij AH Hoog Catharijne Utrecht.
Toen ik thuis kwam en mijn geld wilde terugvragen kwam ik er dus achter dat er geen coupons meer waren..
Het lijkt me wel lekkere dressing dus ik denk dat ik hem ga houden, terugbrengen is zoveel moeite.
Maar een fles van ruim 3 euro doe ik niet nog een keer natuurlijk! Jammer.... gelukkig wel de Amstel teruggekregen en Vifit gisteren ook ingediend.
Ja dat is wel een nadeel van Scoupy vind ik. Je moet echt net voor je aankoop even kijken of er nog coupons zijn, anders heb je pech. Kortingisleuk werkt vaak gewoon met een einddatum en dat is veel handiger, alleen als je te laat bent krijg je niks meer.

Bier bij een andere super gevonden, alleen goed tot november. Maar het zijn maar 6 flesjes dus die komen deze zomer wel op :lol: Ook Vifit rood, wou eigenlijk de zwarte bessen maar goed. Ik ben weer klaar met deze ronde ;)
Plaats reactie