Testers gezocht andrelon

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
raiza16
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 18:05

Testers gezocht andrelon

Bericht door raiza16 »

https://docs.google.com/forms/d/1h3XTjc ... rm?c=0&w=1
Andrélon | TESTERS GEZOCHT!
Testers gezocht voor de Happy Hair Day shampoo ter ere van onze 75ste verjaardag! Wij hebben jullie reacties meegenomen voor de ontwikkeling van onze Happy Hair Day shampoo en zijn benieuwd wat jullie ervan vinden. Wil jij meehelpen en de shampoo zelf uitproberen? Vul dan hieronder je gegevens* en haartype in en wie weet kiezen we jou uit om de Happy Hair Day shampoo thuis te testen!

*Je gegevens worden uitsluitend gebruikt om onze nieuwe shampoo toe te sturen en worden nergens anders voor gebruikt.
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Testers gezocht andrelon

Bericht door monique33 »

Ik heb het ingevuld, maar klopt het wel.... zo'n rare url waar je terecht komt; iets van google, in de adresregel staat geen Andrelon.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Testers gezocht andrelon

Bericht door Marry »

Volgens mij is het formulier aangemaakt als Google formulier
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Testers gezocht andrelon

Bericht door monique33 »

Ja, dat zag ik ook staan Marry. Ik ken dat alleen niet, en vond het apart dat Andrelon niet gewoon op hun site dan een formulier heeft.
Mit
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 20:17

Re: Testers gezocht andrelon

Bericht door Mit »

monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Testers gezocht andrelon

Bericht door monique33 »

Hartstikke mooi; bedankt voor het meedenken.
Leuke tip!
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Testers gezocht andrelon

Bericht door UtrechtseBert »

monique33 schreef:Ik heb het ingevuld, maar klopt het wel.... zo'n rare url waar je terecht komt; iets van google, in de adresregel staat geen Andrelon.
Er zijn steeds meer bedrijven die gebruik maken van Google om respondenten te werven, is dus heel normaal hoor.
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Testers gezocht andrelon

Bericht door monique33 »

UtrechtseBert schreef:
monique33 schreef:Ik heb het ingevuld, maar klopt het wel.... zo'n rare url waar je terecht komt; iets van google, in de adresregel staat geen Andrelon.
Er zijn steeds meer bedrijven die gebruik maken van Google om respondenten te werven, is dus heel normaal hoor.
Dank Utrechtse Bert.
Ik had laatst begrepen dat je boven een link kan gaan 'hangen' en dat als er dan niet een 'normaal' adres link onderin op je pagina kwam te staan, het niet te vertrouwen is (was mail van de bank). Ben liever wat voorzichtig daar mee. Via een officiële site of zo naar die pagina vertrouw ik eerder, dan zo via een losse link. Ik kon hem ook nergens vinden.
Plaats reactie