Etos app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Etos app

Bericht door Alwiene »

Weet iemand tot wanneer de huidige periode loopt? Ik heb nu gratis wattenstaafjes en vitamine C tabletten erin staan. Maar vermoed dat als ze de boel weer resetten ik die ook weer vrolijk kwijt ben.
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Etos app

Bericht door irisvm »

Alwiene schreef:Weet iemand tot wanneer de huidige periode loopt? Ik heb nu gratis wattenstaafjes en vitamine C tabletten erin staan. Maar vermoed dat als ze de boel weer resetten ik die ook weer vrolijk kwijt ben.
Staat er duidelijk bij toch? Tot en met 05-02-2018. Nog tijd genoeg om het te halen.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Etos app

Bericht door Chrisje9999 »

7 december is er inderdaad een update geweest die de problemen met de stappenteller zou oplossen.
Vanaf 8 december zijn problemen uitgebleven hoop dat het inderdaad zo blijft.
irisvm schreef:
Marieke schreef:Ik heb een bericht op Twitter gezet hierover maar niks van gehoord :roll:
Sinds ik hem ge-update heb, is het probleem verholpen!
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Etos app

Bericht door Alwiene »

irisvm schreef:
Alwiene schreef:Weet iemand tot wanneer de huidige periode loopt? Ik heb nu gratis wattenstaafjes en vitamine C tabletten erin staan. Maar vermoed dat als ze de boel weer resetten ik die ook weer vrolijk kwijt ben.
Staat er duidelijk bij toch? Tot en met 05-02-2018. Nog tijd genoeg om het te halen.
Dat had ik wel gezien maar ik dacht dat ik vorige keer een kortingsbon had die best lang geldig was maar mooi verdwenen was toen ze de stappenteller gereset hadden. Vandaar de vraag.
Hoe dan ook heb deze twee vandaag opgehaald dus die zijn in ieder geval binnen :)
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Etos app

Bericht door irisvm »

Alwiene schreef:
irisvm schreef:
Alwiene schreef:Weet iemand tot wanneer de huidige periode loopt? Ik heb nu gratis wattenstaafjes en vitamine C tabletten erin staan. Maar vermoed dat als ze de boel weer resetten ik die ook weer vrolijk kwijt ben.
Staat er duidelijk bij toch? Tot en met 05-02-2018. Nog tijd genoeg om het te halen.
Dat had ik wel gezien maar ik dacht dat ik vorige keer een kortingsbon had die best lang geldig was maar mooi verdwenen was toen ze de stappenteller gereset hadden. Vandaar de vraag.
Hoe dan ook heb deze twee vandaag opgehaald dus die zijn in ieder geval binnen :)
Als je op de uitleg over de stappenteller klikt, dan staat er dat verdiende cadeaus gedurende de hele challenge verzilverd kunnen worden. Dus tot zo lang de challenge loopt (in dit geval t/m 4 februari) kun je de cadeaus ook verzilveren!
Wel raar als ze vorige keer dan al eerder weg waren?
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Etos app

Bericht door irisvm »

Dit is de eerste keer dat ik de stappenteller challenge gebruik. Wat is het maximum aantal stappen waarbij de beloningen ophouden? Of verschilt dat per challenge? Ben nu richting de 300.000 aan het klimmen, ik weet dat daar nog een gratis voetencrème aan verbonden is.
aardbeiengebakje
Berichten: 16
Lid geworden op: za 09 apr 2016, 14:05

Re: Etos app

Bericht door aardbeiengebakje »

maximaal 500.000 volgens mij.

En na de voetencreme krijg je nog een gratis Etos shampoo. (nu op 400.000 stappen dus misschien komt er nog wel wat extra's)
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Etos app

Bericht door BabsMeijers »

Weet iemand de beloning bij 150.000 stappen?
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Etos app

Bericht door irisvm »

BabsMeijers schreef:Weet iemand de beloning bij 150.000 stappen?
Gratis vitamine C bruistabletten
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Etos app

Bericht door ner »

De stappenteller vanaf het begin gebruikt: gratis etos shopper en een keer een proefverpakking vitamines gekregen, daarna ging de stappenteller raar doen, elke keer weer terug naar 0. Dan start het weer en bij nog geen 10.000 stappen gaat het weer naar o, begrijp er niks meer van. Blijkbaar heeft niet iedereen daar last van als ik het zo lees.
Plaats reactie