Etos app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Etos app

Bericht door Lois »

naar aanleiding van een berichtje op internet:

Weet niet of jullie hem al hebben, maar Etos heeft nu een App en die houd je stappen bij. Hoe meer je loopt hoe meer beloningen je krijgt. Heb al een cremespoeling van Andrelon en een Prodent white now gold tandpasta gratis kunnen ophalen.

Heb ik even gegoogeld en Drogisterijketen Etos lanceert eigen applicatie

Drogisterijketen Etos heeft een eigen applicatie gelanceerd waarin je (persoonlijke) aanbiedingen kunt vinden, winkels kunt zoeken en ook is er een stappenteller aanwezig, waardoor je korting of zelfs gratis producten kunt verkrijgen.

Drogisterijketen Etos heeft een eigen applicatie gelanceerd voor Android, waarin je op de hoogte kunt blijven van het laatste nieuws en aanbiedingen, vestigingen in de buurt kunt vinden en waarbij je elke week op de hoogte wordt gehouden van interessante aanbiedingen. Als je de app opstart voor de eerste keer zie je enkele van de geboden mogelijkheden, waarbij we mooie screenshots zien met daarop een iPhone van Apple.

Gebruik kunnen maken van de app kan pas als je bent ingelogd met een bestaand account of er eentje aanmaakt en op de link klikt in de verificatiemail die naar je wordt gestuurd. Dat zal voor veel mensen al een redelijke drempel zijn en persoonlijk vind ik dit dan ook een ietwat rare keuze. Vervolgens kun je je interesses opgeven om Mijn Etos nog persoonlijker te maken, zie je aanbiedingen die op jou gericht zijn en als je er eentje leuk vind is het een kwestie van op 'ik wil deze' klikken, naar de winkel gaan en je scherm laten scannen.

De applicatie bevat ook een stappenteller, die niet alleen je gezette stappen bij zal houden, maar je het ook laat weten als je een nieuwe mijlpaal hebt bereikt bij het zetten van een x aantal stappen. Als je zo'n mijlpaal bereikt krijg je bijvoorbeeld een gratis product of korting op een bepaald aantal geselecteerde producten. Uiteraard kun je de laatste folders bekijken en ook een winkelvinder is aanwezig, zodat je altijd snel de dichtstbijzijnde Etos-vestiging kunt vinden.
Beschikbaarheid

De applicatie is gratis te downloaden via onderstaande button, maar om deze te gebruiken zul je dus wel een Etos-account aan moeten maken.

http://androidworld.nl/android-apps/gez ... /etos.html
Groetjes, Lois
Yakki
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 06:32

Re: Etos app

Bericht door Yakki »

Bedankt voor deze waardevolle tip! :D
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. :D
Oceania
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 04 mei 2015, 10:47

Re: Etos app

Bericht door Oceania »

Leuke tip!!
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Etos app

Bericht door Marry »

Heb hem erop gezet, benieuwd of stappen inderdaad beloond worden :D
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Etos app

Bericht door kuikentje »

gaat wel langzaam de stappen halen, ben niet zo fit :lol:
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Etos app

Bericht door Marry »

kuikentje schreef:gaat wel langzaam de stappen halen, ben niet zo fit :lol:
Whahha ik ook niet, ben nog niet op de helft
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Etos app

Bericht door kuikentje »

zit nog maar rond de 10000 en heb hem al een paar dagen
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Etos app

Bericht door Marry »

kuikentje schreef:zit nog maar rond de 10000 en heb hem al een paar dagen
Wiebelen met je telefoon helpt ook :D
MoiEl
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 20:46

Re: Etos app

Bericht door MoiEl »

Superleuk! Thanx!
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Etos app

Bericht door kuikentje »

Marry schreef:
kuikentje schreef:zit nog maar rond de 10000 en heb hem al een paar dagen
Wiebelen met je telefoon helpt ook :D
had ik ook al gedaan maar kreeg er snel een lamme arm van hihi en duurt alsnog best lang dus hopelijk krijg ik een "beloning" over een paar weken of zo :P
Plaats reactie