Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Shiven »

:( Het lijkt de Couponclubapp wel...
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Miranda »

Marry schreef:Snap er niks van. De Leerdammer stond nog in mijn onverzicht. Balkje nog groen, heb ik he gehaald in de winkel, wil ik mijn geld terug vragen, nergens meer de Leerdammer in de app
Hier is de leerdammer ook verdwenen in mijn app.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Marry »

Miranda schreef:
Marry schreef:Snap er niks van. De Leerdammer stond nog in mijn onverzicht. Balkje nog groen, heb ik he gehaald in de winkel, wil ik mijn geld terug vragen, nergens meer de Leerdammer in de app
Hier is de leerdammer ook verdwenen in mijn app.
Heb ze gemaild met een foto van mijn kassabon, wacht af....
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Famke »

Hoe krijgen jullie op de Android versie 4 geïnstalleerd want ik krijg alleen maar versie 3.zoveel. :?
Risa15
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 28 sep 2015, 22:06

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Risa15 »

Hier ook hetzelfde. Voor het boodschappen doen stond de Leerdammer in de app en met een groen balkje.
Leerdammer gehaald, naar de app om het bedrag terug te vragen en hier ook nergens de Leerdammer meer te vinden...
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Marry »

Risa15 schreef:Hier ook hetzelfde. Voor het boodschappen doen stond de Leerdammer in de app en met een groen balkje.
Leerdammer gehaald, naar de app om het bedrag terug te vragen en hier ook nergens de Leerdammer meer te vinden...

Het mailadres is klantenservice@reclamefolder.nl. Ik zou ook maar mailen, hopelijk bij meer reacties gaan ze tot actie over.
Penterman
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 03 jun 2016, 20:19

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Penterman »

Ik vermoed dat de Leerdammer en Pizza Dipper in de Reclamefolder app gekoppeld waren aan die in de Sjoprz app, daar verdwenen ze ook op 2 januari.
Maar wel raar dat het Reclamefolder app niet aangeeft wanneer een actie stopt zoals in de Cashback app, waarschijnlijk zitten ze nog in een testfase en is dat ook de reden waarom niet iedereen het cashback icoontje in de app heeft.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Miranda »

Hier de lekker & anders gekocht. De Cevapcici is bijna helemaal gratis leuk leuk ik ben heel benieuwd want die ken ik nog niet het lijkt op mini frikandellen. Ook de kip kebab meegenomen een lekkere en makkelijke snelle maaltijd samen in een pita broodje.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Nu óók via Reclamefolder.nl GTA's!

Bericht door Miranda »

Marry schreef:
lydiam1 schreef:Ik heb de app wel kunnen installeren, maar ik heb heel die onderste balk met die icoontjes niet..... :(.
Oo de tablet had ik het ook niet, maar op mn telefoon wel
Hier kreeg ik de cashbacks ook niet in de app op m'n iPad dus Apple maar wel in de app op m'n samsung s3 mobiel dus Android.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Marry »

Dank je wel voor je bericht. Fijn dat je de moeite neemt om ons te mailen.
We zijn inmiddels bekend met het probleem. De Leerdammeractie was geldig tot 31 december maar blijkbaar toch nog zichtbaar in de app.
We gaan bekijken hoe we dit alsnog kunnen oplossen voor jou. Ik laat het je zo snel mogelijk weten.

Groetjes,

Klantenservice Reclamefolder.nl
Plaats reactie