Slurpfruit proberen voor 1,00 via Scoupy

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Slurpfruit proberen voor 1,00 via Scoupy

Bericht door Marry »

4-pack Slurpfruit voor maar € 1!
Koop een 4-pack Slurpfruit 100% fruit Aardbei óf Banaan in de supermarkt, upload je kassabon op deze pagina en krijg binnen 48 uur geld terug.

https://static.scoupy.nl/slurpfruit/

Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Alleen geldig op Slurpfruit 100% fruit aardbei óf Slurpfruit 100% fruit banaan 4 x 100 gr.
- Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
- Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 14-02-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 31-12-2017 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Slurpfruit proberen voor 1,00

Bericht door Mario »

Bij Jumbo 1,71...0,71 eurocent terug dus.... ;)
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Slurpfruit proberen voor 1,00

Bericht door AmeGrunn »

Mario schreef:Bij Jumbo 1,71...0,71 eurocent terug dus.... ;)
Daar heb ik de mijne vandaag ook gekocht, gelijk ingediend. Maar mijn aanvraag werd afgekeurd vanwege verkeerde winkel. Ik dus gelijk met Scoupy gebeld, ik had dus wel bij een juiste winkel gekocht. Mijn aanvraag wordt alsnog goed gekeurd en ik krijg er nog een bevestiging van.

18:33: Heb ondertussen de goedkeuring per e-mail gehad.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Slurpfruit proberen voor 1,00 via Scoupy

Bericht door Marry »

Bij AH gehaald voor 1,89
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Slurpfruit proberen voor 1,00 via Scoupy

Bericht door Famke »

Voor wie interesse heeft:
https://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.c ... slurpfruit
Nu in de aanbieding bij Kruidvat voor 1,39 per stuk en 2 voor 2,49.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Slurpfruit proberen voor 1,00 via Scoupy

Bericht door Famke »

Looptijd is verlengd t/m 31-12-2017 of wanneer max cashbacks zijn bereikt.
Plaats reactie