Gratis Pattex schilderskit

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Raven
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 19:38

Gratis Pattex schilderskit

Bericht door Raven »

Probeer gratis Pattex Strakke Wand Schilderskit of Pattex Strakke Wand Schilderskit Premium. Koop voor 31 maart een 300ml verpakking Pattex Schilderskit bij een bouwmarkt en je krijgt het aankoopbedrag teruggestort op je rekening.

http://www.pattex.nl/dhz/over-pattex/ac ... fund-.html

De actie vindt plaats vanaf 1 januari 2017 tot en met 31 maart 2017. De inzendingen na 31 december 2017 worden niet in behandeling genomen.

De deelnemer ontvangt binnen 4 tot 8 weken de refund overeenkomstig met de coupon op zijn rekening. Deze actie geldt enkel voor de Pattex Schilderskit of Pattex Schilderskit Premium. Maximaal 3 producten terugbetaald per persoon, gezin, adres en/of IBAN nummer. De volgende inzendingen worden niet in behandeling genomen:
- Voegkitten anders dan de Pattex Schilderskit en de Pattex Schilderskit Premium
- Inzendingen na 31 december 2017
- Kopieën van kassatickets - Onvolledige kassatickets (kassaticketen waarvan de 4 hoeken van de originele kassaticket niet duidelijk zichtbaar zijn)
- Kassatickets waarop een markeerstift of een balpen gebruikt is
marjootje83
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13

Re: Gratis Pattex schilderkit

Bericht door marjootje83 »

Vorig jaar liep deze actie ook. Ik vraag even na of je opnieuw mag deelnemen, reactie laat ik hier weten.
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: Gratis Pattex schilderkit

Bericht door Iwan1976 »

marjootje83 schreef:Vorig jaar liep deze actie ook. Ik vraag even na of je opnieuw mag deelnemen, reactie laat ik hier weten.
Ik heb een zelfde mail gestuurd met als extra vraag of de actie nu loopt t/m 31 maart of 31 december 2017.
MarianneC
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 17 nov 2014, 20:34

Re: Gratis Pattex schilderkit

Bericht door MarianneC »

* overeenkomstig de coupon :?:
bedoelen ze de invul site of een los te verkrijgen coupon ...
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Pattex schilderkit

Bericht door Mario »

MarianneC schreef:* overeenkomstig de coupon :?:
bedoelen ze de invul site of een los te verkrijgen coupon ...
De coupon heb je alleen nodig als je per post instuurt,dus bijna niemand zal de coupon nodig hebben omdat iedereen gebruik maakt van online.....
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Gratis Pattex schilderkit

Bericht door fawaiz »

Ik heb in de voorwaarden gekeken staat niet bij ( strakke wand ) en kon het niet vinden bij Gamma en ook niet bij Praxis, mag je ook andere schilderskits kopen of niet ?

Bedankt voor jullie antwoorden
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Pattex schilderkit

Bericht door Mario »

fawaiz schreef:Ik heb in de voorwaarden gekeken staat niet bij ( strakke wand ) en kon het niet vinden bij Gamma en ook niet bij Praxis, mag je ook andere schilderskits kopen of niet ?

Bedankt voor jullie antwoorden
Ik las ergens dat het product bij Gamma en Karwei te koop zou moeten zijn....
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Pattex schilderkit

Bericht door Mario »

Er zijn wel andere te vinden, maar die pattex aangeeft op hun pagina, strakke wand, die zie ik nergens....
zie afbeelding onderaan: http://www.pattex.nl/dhz/over-pattex/ac ... fund-.html

Iemand de juiste al gevonden en ingestuurd?
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Pattex schilderkit

Bericht door Famke »

Volgens mij heb ik inderdaad mijn 3 kittubes gevonden bij de Karwei. In de actievoorwaarden staat duidelijk welke producten mee doen nl Deze actie geldt enkel voor de Pattex Schilderskit of Pattex Schilderskit Premium. Andere mag je niet kopen staat duidelijk. Je kan op de websites zoeken en dan online kijken in welke filialen de kit te vinden is. Met een beetje geluk staat er ook de strakke wand bij.
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Gratis Pattex schilderkit

Bericht door fawaiz »

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Plaats reactie