Cashback Duitsland

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Jacky's schreef:Listerine geld terug, aankoop Duitsland. Toch maar gemaild met de vraag of Hollanders ook mee mogen doen.

https://www.sparwelt.de/gutscheine/spar ... nen-107742

Gevonden via:
https://www.sparwelt.de/gutscheine/spar ... nen-107742
Mag niet, ik heb dat ook al nagevraagd ...
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Bericht wat hier stond, is nu verwijderd.

Kijk voor de bijgewerkte lijst op pagina 12. ;)
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op vr 01 jun 2018, 08:34, 21 keer totaal gewijzigd.
EdArnhem
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 30 nov 2014, 17:34

Re: Cashback Duitsland

Bericht door EdArnhem »

@AmeGrunn Fijn dat je deze lijst bijhoudt, bedankt! Nu wil ik meedoen met de actie van Bärenmarke yoghurt. Maar daar vraagt men een 22-tallig (Duits) banknummer. Met mijn NL-iban lukt het niet. Terwijl er in de voorwaarden toch staat dat je met een iban in sepa gebied mag meedoen. Snap jij hoe dat zit?
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Buijsje »

De Merci actie is helaas afgelopen!!!
Gebruikersavatar
WIJ
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 00:34

Re: Cashback Duitsland

Bericht door WIJ »

EdArnhem schreef:Maar daar vraagt men een 22-tallig (Duits) banknummer. Met mijn NL-iban lukt het niet. Terwijl er in de voorwaarden toch staat dat je met een iban in sepa gebied mag meedoen.
Het formulier bij die actie gaat ervan uit dat - op de landcode na - geen letters voorkomen in een IBAN. Dat werkt weliswaar met Duitse rekeningen, maar dus niet met Nederlandse rekeningen. Daarnaast limiteren ze de invoer ten onrechte tot 22 tekens, terwijl zat landen langere rekeningnummers kennen. Dat wordt dus klagen bij de organisator (service@baerenmarke-vertrieb.de) of een Duitse rekening aanhouden (bv. bij N26).
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

EdArnhem schreef:@AmeGrunn Fijn dat je deze lijst bijhoudt, bedankt! Nu wil ik meedoen met de actie van Bärenmarke yoghurt. Maar daar vraagt men een 22-tallig (Duits) banknummer. Met mijn NL-iban lukt het niet. Terwijl er in de voorwaarden toch staat dat je met een iban in sepa gebied mag meedoen. Snap jij hoe dat zit?
Ik heb een e-mail gestuurd, en kreeg als antwoord dat ik mijn gegevens en foto kassabon per antwoord op hun e-mail mocht opsturen en dat ze het handmatig zouden toevoegen.
Het geld heb ik inmiddels ook al terug gekregen.
Komt overigens via het bedrijf dat ook de Purina Katze actie doet, want ik kreeg Bärenmarke en Purina op dezelfde dag terug.
Buijsje schreef:De Merci actie is helaas afgelopen!!!
Ook net gezien! Heb de actie uit het lijstje gehaald.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

Bij de Wasa Sandwhich komt er telkens een foutmelding. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar denk iets met de postcode of plaats.Heb al verschillende keren proberen in te vullen, maar telkens foutmelding.
Weet iemand dit misschien?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Ellis schreef:Bij de Wasa Sandwhich komt er telkens een foutmelding. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar denk iets met de postcode of plaats.Heb al verschillende keren proberen in te vullen, maar telkens foutmelding.
Weet iemand dit misschien?
Ik had het ook toen ik het in Duitsland op een pc invulde. Bij mij lag het aan de browser.
Maar het is me wel gelukt.
Moet wel toegeven dat ik een Duits adres gebruikt heb.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

AmeGrunn schreef:
Ellis schreef:Bij de Wasa Sandwhich komt er telkens een foutmelding. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar denk iets met de postcode of plaats.Heb al verschillende keren proberen in te vullen, maar telkens foutmelding.
Weet iemand dit misschien?
Ik had het ook toen ik het in Duitsland op een pc invulde. Bij mij lag het aan de browser.
Maar het is me wel gelukt.
Moet wel toegeven dat ik een Duits adres gebruikt heb.
Dankje AmeGrunn, het is inmiddels gelukt, heb ook een duits adres opgegeven.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Bericht wat hier stond, is nu verwijderd.

Kijk voor de bijgewerkte lijst op pagina 12. ;)
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op zo 01 jul 2018, 15:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie