Jumbo vers is vers 2017

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
mama2015
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 jun 2015, 19:51

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door mama2015 »

greetje11 schreef: za 26 okt 2019, 13:10 Vandaag stond ik bij de servicebalie te wachten,.
Er was een mevrouw met een kar vol boodschappen.vlees ,zalm, salades echt van alles. Zeker 75 euro aan artikelen.
Allemaal vers is vers!!!

Ik vind zelden wat in deze winkel.
Vraag mij af of ze van binnenuit is geholpen.
Wat natuurlijk niet mag.
Helaas was ze al weg toen ik de winkel verliet, anders had ik toch ff gevraagd,hoe ze dat had geflikt.
Ik heb nog nooit zo een onzinnig bericht gelezen
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door B2B »

greetje11 schreef: za 26 okt 2019, 13:10 Vandaag stond ik bij de servicebalie te wachten,.
Er was een mevrouw met een kar vol boodschappen.vlees ,zalm, salades echt van alles. Zeker 75 euro aan artikelen.
Allemaal vers is vers!!!

Ik vind zelden wat in deze winkel.
Vraag mij af of ze van binnenuit is geholpen.
Wat natuurlijk niet mag.
Helaas was ze al weg toen ik de winkel verliet, anders had ik toch ff gevraagd,hoe ze dat had geflikt.
Ik weet dat zoetermeer dit ook doet voor een mevrouw die dingen ophaalt voor de voedselbank. Dus het zou kunnen.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door greetje11 »

B2B schreef: za 26 okt 2019, 15:06
greetje11 schreef: za 26 okt 2019, 13:10 Vandaag stond ik bij de servicebalie te wachten,.
Er was een mevrouw met een kar vol boodschappen.vlees ,zalm, salades echt van alles. Zeker 75 euro aan artikelen.
Allemaal vers is vers!!!

Ik vind zelden wat in deze winkel.
Vraag mij af of ze van binnenuit is geholpen.
Wat natuurlijk niet mag.
Helaas was ze al weg toen ik de winkel verliet, anders had ik toch ff gevraagd,hoe ze dat had geflikt.
Ik weet dat zoetermeer dit ook doet voor een mevrouw die dingen ophaalt voor de voedselbank. Dus het zou kunnen.
Hey dat vind ik een goede, had ik niet over nagedacht. Zou dus zomaar kunnen.
:D
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Miranda »

greetje11 schreef: za 26 okt 2019, 13:10 Vandaag stond ik bij de servicebalie te wachten,.
Er was een mevrouw met een kar vol boodschappen.vlees ,zalm, salades echt van alles. Zeker 75 euro aan artikelen.
Allemaal vers is vers!!!

Ik vind zelden wat in deze winkel.
Vraag mij af of ze van binnenuit is geholpen.
Wat natuurlijk niet mag.
Helaas was ze al weg toen ik de winkel verliet, anders had ik toch ff gevraagd,hoe ze dat had geflikt.
Dat was hier een week of 2 geleden ook bij Jumbo Boreel Deventer. Er stond daardoor ook nog eens een mega mega lange rij wachtenden wij de servicebalie waar ik dus ook stond. Iedereen maar wachten op die tig artikelen die uit de kar gingen aangeslagen werden en weer teruggeslagen werden oid. Er werd niets betaald na afloop en die man nam alles zelf mee.

Of zou het juist naar de voedselbank gaan?? Want hier doet bv de Jumbo ook niet mee in de togoodtogo app zoals wel in andere plaatsen het geval is.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door B2B »

Voedselbank is misschien niet het juiste woord
Zij kreeg de spullen mee om het uit te delen
Of zij dat voor de voedselbank doet weet ik eerlijk gezegd niet.
Heb het wel is aan haar gevraagd wat ze met al het eten deed. En ze vertelde dat ze het uitdeelt.

Er zijn trouwens genoeg mensen die het voor zich zelf houden.

Mijn jumbo vindt het prima. Je mag daar zoveel meenemen als je zelf wil. Als je ook maar iets koopt. maar dat hoeft niet in verhouding te staan met wat je gratis meeneemt.

Een andere jumbo hier mag je maar 3 producten meenemen
prinses18
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:37

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door prinses18 »

gisteren meegekregen 1 zak macaroni/spaghetti groenten, 1 zak voorgekookte piepers en 1 klein bakje met 2 kipfilets. allemaal met datum van gisteren.
Plaats reactie