Jumbo vers is vers 2017

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Alwiene »

Had vandaag gratis aardbeien, Mona pudding, filet americain en kastanjechampignons. Erg blij mee! Ook blij met de mooie afprijzingen die ik daarnaast ook nog had.

Overigens wel eens doorgegeven dat ze vlees waren vergeten af te prijzen, maar kreeg een snauw dat hij daar niks aan ging doen. Ja mij prima maar dan kom ik morgen even kijken of het er nog ligt en neem ik het gratis mee hoor. Soms ligt het er nog, vaak ook niet. Maar ik leg het niet achteraan ofzo, gewoon waar ik het gezien heb.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Mario »

Wordt het tegenwoordig minder met die JUMBO vers= vers? Lijkt wel of ze de datum's tegenwoordig beter in de gaten houden?
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Annett »

Ik zie nog af en toe de man, waar ik het vermoeden heb dat hij bij ons de Jumbo's afstruint naar deze producten, hij heeft best wel veel producten elke keer in zijn winkelwagen....

Mij is opgevallen dat ze kortingsstickers plakken van 0,50, 1, 2 en 3 Euro, in september of zo op vlees, maar nu alleen op vleeswaren, salades en op de kaasbedieningsafdeling, of als producten uit het assortiment gaan. Soms heb je dan meer dan 50 % korting, aantrekkelijk als je het toch nodig hebt en ook direct verbruikt.
Laatst had ik een fles wasverzachter en daar klopte de prijs niet in de kassa, volgens mij kreeg je vroeger het product dan gratis mee, maar nu kreeg ik alleen het verschil terug....ik wist niet zeker wat de regels waren bij de kassa, maar achteraf kon ik het ook niet meer vinden op de website.

Misschien dat ze de regels in het nieuwe jaar ook weer aanpassen....denk niet dat ze er veel reklame voor maken als ze het versoberen.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Alwiene »

Als de kassaprijs afwijkt van de schapprijs krijg je nog steeds het product gratis. Laatst nog gehad met eiersalade. Alleen ga ik dan ná de kassa naar de servicebalie ermee. Ik meld het dus niet al bij de kassa.
Gaat alleen niet op voor dingen die niet mogen zoals babyvoeding 0-6 maanden en alcoholhoudende dranken :)
carlaM
Berichten: 10
Lid geworden op: za 25 jul 2015, 18:41

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door carlaM »

Ik had gesorteerd gebak 12 stuks op datum. Een verkoopster zei nee de ander dat het wel mocht. Wel meegekregen.
Makreel ovef datum.
Lophelia
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 29 okt 2017, 15:52

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Lophelia »

deze week vond ik

4x 500ml jumbo rijst dessert op datum
1x appel koekjes van gisteren
4x geitenkaas van gisteren
1x bio hazelnootpasta met datum 05.2017
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Mario »

Bij onze franchisenemer van Jumbo wordt je van het kastje naar de muur(de kassa naar de servicebalie) gestuurd.... ;) Eerst boodschappen afrekenen, daarna met fles 7up lemon lemon van oktober 2017 & nieuwe fles tot maart houdbaar naar servicebalie, daar achter in de rij aansluiten, 10 minuten wachten bijna....(als je diepvriesspullen zou hebben zou ik het maar niet doen op deze manier) en dan krijg je eindelijk je fles mee(25 cent statiegeld nog, maar dat is logisch)
Bij onze jumbo doen ze dus een beetje moeilijk....
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Alwiene »

Mario schreef:Bij onze franchisenemer van Jumbo wordt je van het kastje naar de muur(de kassa naar de servicebalie) gestuurd.... ;) Eerst boodschappen afrekenen, daarna met fles 7up lemon lemon van oktober 2017 & nieuwe fles tot maart houdbaar naar servicebalie, daar achter in de rij aansluiten, 10 minuten wachten bijna....(als je diepvriesspullen zou hebben zou ik het maar niet doen op deze manier) en dan krijg je eindelijk je fles mee(25 cent statiegeld nog, maar dat is logisch)
Bij onze jumbo doen ze dus een beetje moeilijk....
Grappig, dit is de gang van zaken die ik bij élke Jumbo ken, en ervaar dat als een prima service. Moeilijk doen is bij mij als ze gaan miepen dat ik in de winkel bij een medewerker had moeten laten stickeren. Als ze een vervangend product wat keurig volgens norm (binnen de categorie en prijs) is uitgezocht omdat het originele product er niet meer is afkeuren omdat iemand van hén het uit had moeten zoeken. Of als je met 2 producten komt meteen al gaan lopen roepen dat je niet mag zoeken. Of tegen de regels in zeggen dat je van een product OP datum er maar 1 mag ipv de hele voorraad. Dat vind ik allemaal moeilijk doen. Dat ik gewoon even met de producten langs de servicebalie moet en als ieder ander op mijn beurt moet wachten ervaar ik absoluut niet als een beetje moeilijk doen :)
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door koekje »

De 7 zekerheden staan nog steeds op de Jumbo site:

https://www.jumbo.com/content/jumbo's-7-zekerheden
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Mario »

Alwiene schreef:
Mario schreef:Bij onze franchisenemer van Jumbo wordt je van het kastje naar de muur(de kassa naar de servicebalie) gestuurd.... ;) Eerst boodschappen afrekenen, daarna met fles 7up lemon lemon van oktober 2017 & nieuwe fles tot maart houdbaar naar servicebalie, daar achter in de rij aansluiten, 10 minuten wachten bijna....(als je diepvriesspullen zou hebben zou ik het maar niet doen op deze manier) en dan krijg je eindelijk je fles mee(25 cent statiegeld nog, maar dat is logisch)
Bij onze jumbo doen ze dus een beetje moeilijk....
Grappig, dit is de gang van zaken die ik bij élke Jumbo ken, en ervaar dat als een prima service. Moeilijk doen is bij mij als ze gaan miepen dat ik in de winkel bij een medewerker had moeten laten stickeren. Als ze een vervangend product wat keurig volgens norm (binnen de categorie en prijs) is uitgezocht omdat het originele product er niet meer is afkeuren omdat iemand van hén het uit had moeten zoeken. Of als je met 2 producten komt meteen al gaan lopen roepen dat je niet mag zoeken. Of tegen de regels in zeggen dat je van een product OP datum er maar 1 mag ipv de hele voorraad. Dat vind ik allemaal moeilijk doen. Dat ik gewoon even met de producten langs de servicebalie moet en als ieder ander op mijn beurt moet wachten ervaar ik absoluut niet als een beetje moeilijk doen :)
Het kan veel simpeler hoor, zelfde plaats, maar dan jumbo foodmarkt...zelfde dag,even langs het schap gegaan bij die 7up lemon lemon, fles gevonden over datum, bij de kassa gewoon tussen de boodschappen door, vers is vers verrekend, en klaar..niks geen servicebalie, gewoon via de kassa,dat is service!
Plaats reactie