Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
san 1960
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:32

Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door san 1960 »

https://www.facebook.com/SmintNederland ... 3962469784
Link en titel aangepast door moderator
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door AmeGrunn »

Net de e-mail gehad. Ik ben ervoor geselecteerd!
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door Famke »

Ik ook. Alleen gaat iets mis. Eerst mail zonder code, dan mail met code maar kan echt de link niet naar de gta site vinden.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door BabsMeijers »

Famke schreef:Ik ook. Alleen gaat iets mis. Eerst mail zonder code, dan mail met code maar kan echt de link niet naar de gta site vinden.

Er is een groene knop met de tekst Refund aanvragen. Als je daar op klikt dan kom je op de pagina uit waar je het geld kunt terug vragen.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door B2B »

Nou die groene knop heb ik dus echt niet :?:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door Famke »

B2B schreef:Nou die groene knop heb ik dus echt niet :?:
Ik dus ook echt niet.

Daarnaast iemand de actievoorwaarden? Is nu in aanbieding bij supermarkt bij mij hier om de hoek, maar weet niet of het mag icm aanbiedingen.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door Mario »

het is deze, van deskservices....
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0150

in mijn mail staat mijn code onder punt 3.

en onderaan de mail staat de link, waarmee ik naar die pagina van deskservices kan.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door Mario »

Actievoorwaarden
Actievoorwaarden ”Smint Fresh Effect Refundactie” Perfetti Van Melle Benelux B.V.
Algemeen
Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de “Smint Fresh Effect Refundactie”. Door deelname aan deze actie verklaart
de deelnemer ("Deelnemer") uitdrukkelijk van deze actievoorwaarden kennis te hebben genomen en daarmee in te
stemmen.
De actie wordt georganiseerd door Perfetti Van Melle Benelux B.V. gevestigd te Zoete Inval 20, P.O Box 3000, 4800 DA
Breda ("Organisator").
Organisator heeft te allen tijde het recht om zonder opgaaf van redenen en zonder melding vooraf (de organisatie of opzet
van) deze actie te (laten) beëindigen en/of (prijzen en/of actievoorwaarden) te (laten) wijzigen. Bij een aanpassing van de
actievoorwaarden zal de aangepaste versie zo snel mogelijk op “Smint Fresh Effect Refundactie” Facebook (de
"FB app") worden geplaatst. Voor zover in deze actievoorwaarden bepaalde situaties niet zijn voorzien, zal Organisator over
deze gevallen beslissen.
De actieperiode loopt van 1 mei 2017 tot en met 29 mei 2017 (de "Actieperiode"). Na het verstrijken van de Actieperiode is
deelname niet meer mogelijk.
Perfetti Van Melle Benelux B.V. mag de actievoorwaarden verder in dit document beschreven te allen tijde wijzigen zonder
de deelnemers hiervan op de hoogte te stellen.
Deelname
Deelname aan deze actie is uitsluitend toegestaan aan personen die tijdens de Actieperiode woonachtig zijn in Nederland
en de beschikking hebben over een Nederlandse bank- of girorekening. Maximaal 1 deelname per adres en/of
rekeninghouder.
De Deelnemer die jonger is dan 16 jaar, dient schriftelijke toestemming te hebben van zijn wettelijke vertegenwoordiger(s)
(bijvoorbeeld ouder of voogd) voor deelname aan deze actie en voor het ontvangen van het aankoopbedrag.
Medewerkers van Organisator en iedereen die direct of indirect bij de organisatie van deze actie betrokken is, alsmede hun
naaste familieleden, zijn uitgesloten van deelname.
Organisator heeft te allen tijde het recht één of meer Deelnemers zonder opgaaf van redenen en zonder melding vooraf
van deelname uit te sluiten. Door uitsluiting van deelname komt de Deelnemer op geen enkele wijze meer in aanmerking
voor enige teruggave van het aankoopbedrag en de Deelnemer doet hierbij voor alsdan uitdrukkelijk afstand van enig recht
met betrekking tot teruggave van het aankoopbedrag.
Deelnamewijze
1: Bezoek de Testpanel Facebook applicatie op de aan u gecommuniceerde URL en vul de gevraagde gegevens in.
2: Wanneer u aan de hand van de beantwoording van de aan u gevraagde gegevens wordt geselecteerd als tester van het
product dan ontvangt u van ons een e-mail. Vervolgens kunt u het product in de winkel kopen en uitproberen.
3: Wanneer u het product uitgeprobeerd heeft kunt u, op een per e-mail verzonden URL, uw testervaringen delen. Nadat u
het evaluatieformulier heeft ingevuld, verschijnt er een knop die u leidt naar de “geld terug” FB applicatie.
4: Het bedrag (max. € 3,89) wordt binnen 3 weken gestort op het opgegeven bank- of girorekeningnummer.
• Alleen inzendingen met een volledig en juist ingevulde gegevens worden verwerkt. Bij een niet-conforme
deelname vervalt het recht op vergoeding.
• Deelnemers kunnen uitsluitend deelnemen via de FB applicatie.
• Deelnemers kunnen uitsluitend deelnemen indien zij in het bezit zijn van een Nederlands bank- of girorekening
(excl. spaarrekening).
Maximaal 1 deelname per adres en/of rekeninghouder.
Persoonsgegevens
De door de Deelnemer in verband met deze actie verstrekte persoonsgegevens worden verzameld en opgenomen in een
gegevensbestand conform onze privacy policy.
De verstrekte persoonsgegevens zullen door Organisator en een derde partij, Your Social, bedrijf waarbij de Nederlandse
wetten van toepassing zijn te Reduitlaan 27, 4814DC Breda, worden gebruikt voor de administratieve verwerking van deze
actie. Deze derde partij is verplicht dezelfde vertrouwelijkheid als Organisator te betrachten in overeenstemming met de
Wet Bescherming Persoonsgegevens.
Opmerkingen of klachten
Tijdens de Actieperiode kunnen Deelnemers opmerkingen en/of klachten over deze actie en actievoorwaarden kenbaar
maken door een e-mail te sturen aan smint@consumercare.info onder vermelding van naam, adres, e-mailadres en
telefoonnummer. Your Social zal namens Organisator vervolgens contact met de Deelnemer opnemen.
Nietigheid
Is of worden deze actievoorwaarden gedeeltelijk ongeldig of onverbindend, dan blijven de Deelnemer en Organisator aan
het overblijvende gedeelte gebonden. Partijen zullen het ongeldige gedeelte vervangen door bedingen die wel geldig zijn
en waarvan de rechtsgevolgen, gelet op de inhoud en de strekking van deze actievoorwaarden, zoveel mogelijk
overeenstemmen met die van het ongeldige of onverbindende gedeelte.
Toepasselijk recht en bevoegde rechter
Deze actievoorwaarden zijn uitsluitend onderworpen aan Nederlands recht. Alle geschillen die in verband met deze
actievoorwaarden ontstaan, zullen worden beslecht door de bevoegde rechter te Den Haag
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door Mario »

Let ook op de einddatum in de actievoorwaarden, tot en met 29 mei....
in het mailtje van vandaag stond binnen 14 dagen kopen, is dus al iets korter...
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Facebookactie: Kans op deelname Smint testpanel (GTA)

Bericht door B2B »

Ik heb geen knop of link.
Alleen een email adres in het mailtje.
Ik zal hem even openen met Explorer. Misschien dat firefox iets met de mail doet.

Aanvulling :

En idd met Explorer wel een grote knop onderin.
Firefox werkt dus niet
Plaats reactie