€1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

€1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door willy13 »

€1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Probeer één van de nieuwe HomeMade verpakkingen en krijg binnen 48 uur €1 retour op jouw rekeningnummer!

Met de vernieuwde bakmixen van HomeMade, bak je super snel & easy zelf de lekkerste wafels, cakes, taarten, brownies, muffins en koekjes. Het gemak en de kwaliteit van HomeMade blijven zoals je gewend bent, maar vanaf juni vind je onze producten in een nieuw, fris jasje!

Het enige wat je zelf nog moet toevoegen is een beetje water en wat liefde, aan de rest hebben wij gedacht. Vanaf nu kan iedereen een keukenprinses zijn, daar word je toch blij van!

Voorwaarden
- Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Alleen geldig op HomeMade Kruidcakemix compleet 450 g, HomeMade Complete mix voor Brownies 450 g, HomeMade Complete mix voor Muffins 450 g, HomeMade Complete mix voor Wafels 450 g of HomeMade Complete mix voor American Cookies 450 g.
- Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
- Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 15-05-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 31-07-2017 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.

https://static.scoupy.nl/homemade/
Joyceee
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 12 mar 2017, 18:02

Re: €1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door Joyceee »

Die kruidencakemix kost bij de Jumbo 75 cent en bij AH 79 cent, dus gratis.
GierigeGerda
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 24 mar 2017, 11:47

Re: €1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door GierigeGerda »

Let wel op dat het om de NIEUWE verpakkingen gaat! Deze liggen pas vanaf 5 juni in de winkel!
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: €1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door koekje »

GierigeGerda schreef:Let wel op dat het om de NIEUWE verpakkingen gaat! Deze liggen pas vanaf 5 juni in de winkel!
Dat zie je toch niet op de kassabon, in welke verpakking je het hebt gekocht?

Wel beetje vreemd ook, er staat "Deze geld-terug-actie is begonnen op 15-05-2017." Dat zou niet kunnen als het om verpakkingen gaat die pas 5 juni in de winkel liggen.
GierigeGerda
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 24 mar 2017, 11:47

Re: €1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door GierigeGerda »

koekje schreef:
GierigeGerda schreef:Let wel op dat het om de NIEUWE verpakkingen gaat! Deze liggen pas vanaf 5 juni in de winkel!
Dat zie je toch niet op de kassabon, in welke verpakking je het hebt gekocht?

Wel beetje vreemd ook, er staat "Deze geld-terug-actie is begonnen op 15-05-2017." Dat zou niet kunnen als het om verpakkingen gaat die pas 5 juni in de winkel liggen.
Wellicht veranderd er wel iets op de kassabon, al is het de prijs. Maar ik hou je niet tegen, ik ga het risico zelf alleen niet nemen.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: €1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door Chrisje9999 »

Weet het ook niet maar de beschikbaarheid stond gisteren op 90% en vandaag op 88%, dus het indienen is al wel begonnen.
GierigeGerda schreef:
koekje schreef:
GierigeGerda schreef:Let wel op dat het om de NIEUWE verpakkingen gaat! Deze liggen pas vanaf 5 juni in de winkel!
Dat zie je toch niet op de kassabon, in welke verpakking je het hebt gekocht?

Wel beetje vreemd ook, er staat "Deze geld-terug-actie is begonnen op 15-05-2017." Dat zou niet kunnen als het om verpakkingen gaat die pas 5 juni in de winkel liggen.
Wellicht veranderd er wel iets op de kassabon, al is het de prijs. Maar ik hou je niet tegen, ik ga het risico zelf alleen niet nemen.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: €1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door margreetK »

mijn aanvraag is goedgekeurd en ik heb geen nieuwe verpakking
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: €1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door AmeGrunn »

margreetK schreef:mijn aanvraag is goedgekeurd en ik heb geen nieuwe verpakking
Bij mij precies hetzelfde. Mijn Jumbo had nog niet de nieuwe verpakkingen. Ik heb een pak HomeMade Brownies gekocht, en ik heb zonet de bevestiging gekregen dat het goedgekeurd is.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: €1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door Famke »

Iemand al de kruidcake ingediend?
Gitje
Berichten: 243
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:06

Re: €1 cashback op de nieuwe HomeMade producten!

Bericht door Gitje »

Ja en ook al uitbetaald
Plaats reactie