Gratis voor kinderen uit groep 1 ‘Mijn Schoolbox’

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Gratis voor kinderen uit groep 1 ‘Mijn Schoolbox’

Bericht door Lois »

Gratis voor groep 1: unboxing ‘Mijn Schoolbox’

Na alle zwangerschapsboxen is er nu ook een gratis schoolbox voor kleuters! Per toeval kwam ik hier via Facebook achter, hij is ook nog maar nét verkrijgbaar. Deze ‘Mijn Schoolbox’ kun je hier https://www.mijnschoolbox.nl/ aanvragen als je kind in groep 1 zit of naar groep 1 gaat. Het is een doos met allemaal cadeautjes voor kindjes die voor het eerst naar school toe gaan, om hun eerste schooldag (of zoals in ons geval schooljaar) nog specialer te maken.

Mijn schoolbox kleuter groep 1Tja, het woord ‘gratis’, ‘groep 1’ en ‘cadeautjes’… Daar moest ik natuurlijk meer van weten! Op de website van Mijn Schoolbox kun je een aanvraag doen voor jouw kindje. Je vult te gegevens in en vervolgens krijg je een code toegemaild waarmee je deze box kunt ophalen bij een vestiging van Top1Toys bij jou in de buurt.
Is ‘mijn schoolbox’ de moeite waard?

En dan vragen jullie je natuurlijk allemaal af: is deze box de moeite waard? Ik heb deze box dicht gelaten zodat mijn kleuter zelf de unboxing kon doen. Dit heb ik gefilmd, zodat je haar reactie ziet. Wat je op het filmpje niet ziet is nog een button die in de doos was achtergebleven. Deze staat wel op de foto’s. En wat je ook niet ziet was haar enthousiaste reactie toen ik vertelde dat er een doos speciaal voor haar was, die zij mocht unboxen :)


Zoals je ziet is de doos goed gevuld! Zeker de moeite waard om naar de winkel te rijden als er een Top1Toys in de buurt zit.
Wat zat er allemaal in?

Jumbo Finding Dory puzzel
Hama strijkkralen set
Goliath Yoyo Master
Mega Bloks Minion
Een button van Plopsa met een kortingsvoucher voor 5 euro korting per persoon op de pretparken
Verrassing van Top1Toys was een jojo
Durabo Paw Patrol beker
Flyer #mijnschoolbox met vouchers om klasgenootjes op deze gratis box voor kleuters te wijzen
Flyer van de War Child Kids Club
Flyer van Veilig Verkeer Nederland met tips om je kind te leren fietsen, verkeerstips en een Paw Patrol prijsvraag

mijn schoolbox top1toys
mijn schoolbox top1toys kleuter

Mijn dochter vond de Paw Patrol beker het allermooiste en de bouwblokjes Minion werd samen met grote zus direct in elkaar gebouwd. Echt een ontzettend leuke box voor kleuters!

Heb jij deze gratis box al aangevraagd voor je kleuter? Zat er bij jou hetzelfde in?

https://marstyle.nl/2017/06/14/gratis-g ... schoolbox/
Groetjes, Lois
morrie
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:32

Re: Gratis voor kinderen uit groep 1 ‘Mijn Schoolbox’

Bericht door morrie »

Net opgehaald samen met mijn jongste, hij is er helemaal blij mee. Bedankt voor de tip! Superleuk!
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: Gratis voor kinderen uit groep 1 ‘Mijn Schoolbox’

Bericht door moontjemoon »

Hier geen beker in de box.
minie
Berichten: 147
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:56

Re: Gratis voor kinderen uit groep 1 ‘Mijn Schoolbox’

Bericht door minie »

Bedankt voor deze leuke tip. De kleine man was helemaal blij.
Neem wel je kind mee bij het ophalen, anders krijg je het niet mee.
Hier zat hetzelfde in, maar de beker was van Minions.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gratis voor kinderen uit groep 1 ‘Mijn Schoolbox’

Bericht door Lois »

Deze actie is nog steeds aan te vragen.
Groetjes, Lois
Plaats reactie