Campina karnemelk 1 liter gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Noekjhu
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 20:20

Campina karnemelk 1 liter gratis

Bericht door Noekjhu »

Hoi,
Bij optimel is er weer een leuke actie

Probeer gratis Campina Karnemelk 1L!
Geldig tot en met 21-08-2017

Karnemelk is door de frisse smaak een goede dorstlesser. En dankzij het lage vetgehalte en vele vitaminen en mineralen ook nog eens heel gezond. Heerlijk dus als verfrissend tussendoortje in de zomer. Fris & gezond, typisch karnemelk. Probeer nu gratis. http://www.optimel.nl/geldterugacties

Groetjes noekjhu
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Campina karnemelk 1 liter gratis

Bericht door Famke »

Meer mensen probleem met dat hij de code niet pakt? Hij gaf bij mij melding foute code, maar wel 5 euro erbij. Pak ziet er toch uit zoals op het plaatje en is echt 1l. Alleen staat er binnenkort nieuwe verpakking op. Dan maar Campina weer contacten. Gelukkig zijn zij tot nu toe altijd erg behulpzaam geweest.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Campina karnemelk 1 liter gratis

Bericht door Marry »

Famke schreef:Meer mensen probleem met dat hij de code niet pakt? Hij gaf bij mij melding foute code, maar wel 5 euro erbij. Pak ziet er toch uit zoals op het plaatje en is echt 1l. Alleen staat er binnenkort nieuwe verpakking op. Dan maar Campina weer contacten. Gelukkig zijn zij tot nu toe altijd erg behulpzaam geweest.
Ja ik had het ook met de kwark
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Campina karnemelk 1 liter gratis

Bericht door AmeGrunn »

Ik had geen probleem met zowel de code van de karnemelk als die van de kwark. Ging alles prima.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Volgende week Campina bij AH in de Bonus

Bericht door koekje »

Volgende week Campina bij AH in de Bonus

2 voor € 2,-
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Campina karnemelk 1 liter gratis

Bericht door koekje »

Famke schreef:Meer mensen probleem met dat hij de code niet pakt? Hij gaf bij mij melding foute code, maar wel 5 euro erbij. Pak ziet er toch uit zoals op het plaatje en is echt 1l. Alleen staat er binnenkort nieuwe verpakking op. Dan maar Campina weer contacten. Gelukkig zijn zij tot nu toe altijd erg behulpzaam geweest.
Wat ook een mogelijkheid is: iemand heeft code gekopieerd in de winkel en al heeft gebruikt.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Campina karnemelk 1 liter gratis

Bericht door AmeGrunn »

koekje schreef:
Famke schreef:Meer mensen probleem met dat hij de code niet pakt? Hij gaf bij mij melding foute code, maar wel 5 euro erbij. Pak ziet er toch uit zoals op het plaatje en is echt 1l. Alleen staat er binnenkort nieuwe verpakking op. Dan maar Campina weer contacten. Gelukkig zijn zij tot nu toe altijd erg behulpzaam geweest.
Wat ook een mogelijkheid is: iemand heeft code gekopieerd in de winkel en al heeft gebruikt.
Dat denk ik niet, want anders zou je geen 5 Euro tegoed bij Eurosparen krijgen.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Campina karnemelk 1 liter gratis

Bericht door Mariette »

Op de oude pakken van de karnemelk krijg je normaal 2,50 toegevoegd en nu 5 euro dus dat is al veranderd!
Ga pakt overigens bij mij ook niet dus maandag maar eens contact zoeken met ze.
rijo
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:46

Re: Campina karnemelk 1 liter gratis

Bericht door rijo »

Ook ik kreeg melding dat code niet klopte, maar euro's wel waren bijgeschreven. Karnemelk opnieuw uit de koelkast en bleek dat ik, in de haast, geen Naturel had gekocht maar met bosvruchten. Jammer, maar die komt ook wel weer op. Maandag dus nogmaals shoppen en beter opletten. Fijn weekend allemaal!
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: Campina karnemelk 1 liter gratis

Bericht door feelings »

rijo schreef:Ook ik kreeg melding dat code niet klopte, maar euro's wel waren bijgeschreven. Karnemelk opnieuw uit de koelkast en bleek dat ik, in de haast, geen Naturel had gekocht maar met bosvruchten. Jammer, maar die komt ook wel weer op. Maandag dus nogmaals shoppen en beter opletten. Fijn weekend allemaal!
Hetzelfde rijo :D
Plaats reactie