GRATIS is niet BIJBETALEN (door moderator gesloten)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Penterman
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 03 jun 2016, 20:19

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door Penterman »

Gitje schreef:Mij stoort het helemaal niet...
Mij ook niet, er komen echt niet meer 100% GTA's als dit forum verandert in een 100% gratis forum.
klompjes12 schreef:ben het meer dan beu, nog even en we beginnen een eigen forum!
Prima idee, waar wacht u nog op?
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door Marry »

T stoort mij ook niet, een goede korting kan soms ook nog heel erg aantrekkelijk zijn. En als ik iets niet antrekkelijk vind sla ik het gewoon over...
Jo12
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:59

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door Jo12 »

Zeker een goeie cash-back-korting in combinatie met een aanbieding van een winkel, waar men in dat topic dan ook altijd naar zoekt.
klompjes12
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 18 nov 2015, 14:22

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door klompjes12 »

heeeey dit forum is van het commerciële sanoma/B2B misschien is dat het probleem incl. de reacties. steeds meer nepforums op internet in handen van commerciële partijen: BAH.

Daarom zeg ik nieuw forum: is gemaakt in een uurtje. GEEN reclamefolder. die folder van de hamsterweken is btw veel leukerderderder GEWORDEN :twisted:

is het nu duidelijk?
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door Chrisje9999 »

Mij stoort het ook niet, er zijn op het moment weinig 100% gratis acties maar wel leuke acties zoals proberen voor 1 euro of voor 50 cent en dat kan ik ook waarderen. Wat me niet interesseert sla ik gewoon over. Je hoeft toch ook niet alles te lezen.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door AmeGrunn »

Zoiets als een 100% gratis lijst bestaat al, namelijk Thuisleven (om een voorbeeld te noemen).

https://thuisleven.com/geld-terug-acties/

Verder vind ik het wel prima hier. Wat je niet wilt haal je niet, niets makkelijker als dat.

En ik weet ook wel dat het makkelijk is om een forum te maken. Maar wie gaat het onderhouden? Wie gaat de reacties controleren? Dat vergt ook veel tijd.

En wie kan bewijzen dat dit forum in handen is van Sanoma? Moeten alle moderatoren in dienst van Sanoma bij naam genoemd worden ofzo?

Waar zijn we toch mee bezig? :?
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door Marieke »

Ik snap het probleem ook niet helemaal. Begin zelf een eigen forum ipv klagen over een ander.
Ik ben juist heel blij met deze en ik blijf het zeker volgen.

Tis nou eenmaal 'komkommertijd' en daardoor is het aanbod van GTA's nu wat lager. Komt vanzelf wel weer.
Groet,

Marieke
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door feelings »

*GRATIS* advies ;) Maak niet van alles een groot probleem. Denk aan je hart. ;)
bernadette14
Berichten: 81
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:02

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door bernadette14 »

Als dit forum afhankelijk was van alleen gratis acties dan zou er nauwelijks wat gepost kunnen worden. Het aantal gratis producten of proefmonsters is drastisch verminderd of het zijn steeds dezelfde producten die je niet meer dan eens aan wilt/kunt vragen. Dan zijn voordeelacties toch een mooi alternatief, vindt ik. En er staan toch geregeld gratis spullen tussen zoals 'n tijdschrift enz. Ik vindt het prima zo en ben nog steeds erg bij met dit forum :)
pluis
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: GRATIS is niet BIJBETALEN

Bericht door pluis »

Wat mij betr. vallen de "kans op" berichtjes hier ook onder! Die kunnen beter bij de prijsvragen staan....
Gesloten